Statuut:Employé
Employé
Functioneel domein:Ressources humaines
Ressources humaines
HR business partner
Update:24/1/2024
Provincie:Flandre Occidentale
Flandre Occidentale
nl
FULL_TIME
Contract type: Possibilité fixe
Referentie: 329873
Salaris: € 2200.00 - 3800.00 / maand
Jouw doel als mobiele payroll consultant?
Je gaat ter plaatse bij de klant werken aan een optimalisering van personeels- en loonadministratie. Heeft jouw klant nog andere HR-gerelateerde projecten voor ogen dan werk je hier ook aan mee. De duur van deze projecten hangt sterk af van klant tot klant. Dit kan lopen van een paar weken tot een jaar.
Hieronder kan je al een overzicht terugvinden van jouw takenpakket. Deze is echter sterk afhankelijk van de noden en behoeften van jouw klant.
We zoeken dus zeker iemand die houdt van variatie met passie voor payroll.
Leuk ook aan deze opportuniteit is ook dat je lange termijnrelaties kan gaan opbouwen met de klanten waarvoor je hebt gewerkt.
Tot slot ben je ook verantwoordelijk om jouw eigen kennis up to date te houden op vlak van sociale wetgeving, payroll, fiscale actualiteit, loonbeleid... Hier krijg je uiteraard ook ondersteuning van collega's en onze klant.
Je gaat ter plaatse bij de klant werken aan een optimalisering van personeels- en loonadministratie. Heeft jouw klant nog andere HR-gerelateerde projecten voor ogen dan werk je hier ook aan mee. De duur van deze projecten hangt sterk af van klant tot klant. Dit kan lopen van een paar weken tot een jaar.
Hieronder kan je al een overzicht terugvinden van jouw takenpakket. Deze is echter sterk afhankelijk van de noden en behoeften van jouw klant.
We zoeken dus zeker iemand die houdt van variatie met passie voor payroll.
- je bereidt de loonadministratie voor en werkt deze ook af, rekening houdend met de wetgeving en interne procedures
- je informeert jouw klant over wijzigingen in sociale wetgeving, denkt proactief na over mogelijke aanpassingen van de lopende procedures
- je beantwoordt alle vragen van jouw klant betreffende payroll en verleent hier ook correct advies
- je bezorgt alle nodige sociale documenten aan de klant
- je werkt nauw samen met de collega dossierbeheerder van het sociaal secretariaat
- je volgt tijdskrediet, ouderschapsverlof, educatief verlof van de werknemers op
- je schrijft werkinstructies uit voor jouw klant nadat alle processen geoptimaliseerd zijn
Leuk ook aan deze opportuniteit is ook dat je lange termijnrelaties kan gaan opbouwen met de klanten waarvoor je hebt gewerkt.
Tot slot ben je ook verantwoordelijk om jouw eigen kennis up to date te houden op vlak van sociale wetgeving, payroll, fiscale actualiteit, loonbeleid... Hier krijg je uiteraard ook ondersteuning van collega's en onze klant.
Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.