vacature
Teamleader Customer Support

StatuutStatuut:Employee
Functioneel domeinFunctioneel domein:Sales & marketing
UpdateUpdate:14/3/2024
ProvincieProvincie:Flemish Brabant
Contract typeContract type: Temp to perm
ReferentieReferentie: 353048
SalarisSalaris: 3000.00 - 3500.00 / maand
Voor de vacature van Teamleader Customer Support krijg je volgend pakket voor jouw rekening:

Als Customer Care Manager word je gedreven door kwaliteit dus je vindt het leuk en waardevol om collega's feedback te geven in de praktijk en individueel en/ of in teamverband te
trainen. Omdat je graag lead by example voer je zelf ook nog customer care werkzaamheden uit.
Je bent verantwoordelijk voor alle commerciële relaties met bestaande klanten.

  • Uitvoeren van vastgelegde procesflows inzake operationele fleetservices;

  • Indien nodig bespreek en voer je aanpassingen door, in samenspraak met de klant, de


teammanagers en head of operations;

  • Voor nieuwe klanten ben jij verantwoordelijk voor de opstart en de goede samenwerking,


d.m.v. periodieke meetings;

  • Voor bestaande klanten bewaak je de goede samenwerking en rol je nieuwe afspraken uit;

  • Up to date houden van procesflows, in samenspraak met de head of operations;

  • Opmaken van reportings;

  • Doorgeven van leads of aanvragen voor nieuwe services aan onze commerciële directeur.


Je bent ook verantwoordelijk voor de dagelijkse werking van ons Customer Care Team:

  • Opvolgen en bijsturen van alle front office medewerkers: customer care agents,


teammanagers & receptiemedewerkers;

  • Je maakt planningen voor het team en zorgt voor de onboarding als nieuwe collega’s starten;

  • Bijsturen en herverdelen van volume werk binnen de teams. Stress en druk moet je


aanvullen en tijdig op anticiperen;

  • Opvolging up to date houden van onze online tool;

  • Wekelijks een meeting inplannen met het team om de dagelijkse werking te bespreken;

  • Wekelijks een overleg inplannen met head of operations om vlotheid binnen beide teams te


garanderen;

Als laatste bied je onze sales afdeling de nodige ondersteuning:

  • Aanwezig zijn bij besprekingen met prospecten aangaande een mogelijke samenwerking;

  • Input bij opmaak offertes;

  • Organisatie digitale en papieren klassement van binnenkomende opdrachten;

  • Opvolgen en eventueel beantwoorden van losse aanvragen van klanten;

  • Inspelen op trends.


Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.