Poste vacant
Administratief bediende
Nieuport
Possibilité fixe

2800.00 - 3500.00 / mois
24/10/2024
Flandre-Orientale
Administration
Employé
Jour
-
Temps plein

459377
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


Wat mag je van onze klant gelegen regio Nieuwpoort verwachten?


  • Een job optie vast of onmiddellijk een vast contract afhankelijk van jouw persoonlijke situatie

  • Een moderne werkomgeving in een aangenaam kader

  • Een boeiende en afwisselende job binnen een groeiend bedrijf dat sterk focust op technologische hoogstaande oplossingen

  • Fijne collega's en een goede werksfeer

  • De nodige autonomie en verantwoordelijkheid


Description de l'emploi

Als logistiek administratief bediende bij onze klant in Nieuwpoort neem je onderstaande takenpakket voor jou rekening:


  • Je beheert de administratieve verwerking van wisselstukken van A-Z

  • Je maakt offertes op en verwerkt binnenkomende orders

  • Daarnaast maak je ook de bijhorende facturen en kijk je voor de verzending van onze wisselstukken

  • Je werkt in een internationale context waardoor je ook instaat voor bijkomende certificatie

  • Je ondersteunt de afdeling die de grotere systemen verstuurt wanneer nodig

  • Je verwelkomt onze bezoekers aan de receptie


Votre profil

Herken jij jezelf in onderstaande profiel? Dan ben jij de logistiek administratief bediende voor onze klant in Nieuwpoort die wij zoeken!


  • Je bent administratief sterk

  • Zin voor nauwkeurigheid en exacte afwerking

  • Je spreekt zeer goed Nederands, kennis Engels en Frans is een extra troef

  • Je kan vlot overweg met een PC en de Office toepassingen


Informations sur l'entreprise

Met hun slimme, hoogtechnologische weeg-, sorteer- en portioneermachines verovert onze klant de wereld.


Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.