Poste vacant
Administratief boekhoudkundig bediende
Alost
Possibilité fixe

10/10/2024
Flandre Occidentale
Financier
Employé
Jour
-
Temps plein

459987
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Verloning is naar ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering en ze bieden jou de optie tussen een firmawagen of niet. Onze klant zet zich 100% in om jou een aangename werkplek te bieden. Zo is er vaak een café event, aangename personeelsfeesten, …
Als je hier goed presteert, zal je er absoluut ook naar worden beloond. Alsook no stress op je 1ste werkdag, je wordt hier met een grondige onboarding verwelkomt door HR.
Je krijgt een uitgebreide rondleiding, alle praktische zaken worden toegelicht, en krijgt meteen de juiste opleiding door jouw dichte collega. Je kan hier ook genieten van heel wat opleidingen on the job door de invoerders zelf gans het jaar lang. Je werkt in een 39h week, met aanvullend dus 6 adv-dagen per jaar.

Avantages sociaux

Voiture d’entreprise
Bons de repas
Jours de congé
Assurance hospitalisation
Carte de carburant / carte de charge
Ecochèques
Accessibilité par les transports publics
Indemnité de vélo

Description de l'emploi

Klaar voor een nieuwe uitdaging als administratief boekhoudkundig medewerker? Lees even mee...

Voor een familiale speler in de automotive sector zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker! Je werkt administratief ondersteunend voor de boekhouding.
Wat houdt dit allemaal precies in?

  • Je ondersteunt jouw collega’s in de dagelijkse boekhouding van meerdere entiteiten

  • Je staat samen met jouw collega’s in voor de leveranciersadministratie, inboeken van aan- en verkoopfacturen en het voorbereiden van de betalingen

  • Je verwerkt financiële verrichtingen en neemt de debiteurenopvolging voor jouw rekening

  • Je neemt actief deel aan verschillende aspecten van de boekhouding zoals het opmaken van BTW-aangiftes, intracommunautaire aangiftes en het opmaken van interne en externe doorrekeningen

  • Je hebt regelmatig contact met collega’s van andere vestigingen en klanten



Dankzij jouw inzet help je mee om de financiële motor van onze klant soepel en efficiënt te laten draaien! ;)

Votre profil

Wat maakt jou nu dé geschikte medewerker?

  • Je spreek vloeiend Nederlands

  • Je hebt een diploma of ervaring binnen administratie

  • Je bent nauwkeurig in je job, de puntjes staan bij jou op de i

  • Beheren, assisteren en archiveren, dit is wel jouw ding!

  • Je bent flexibel naar takenpakket toe, je zal ondersteuning bieden bij verschillende taken


Informations sur l'entreprise

Voor een erkende dealer in de regio.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement