Poste vacantAdministratief medewerkerAuderghemPossibilité fixe
60328844-faa4-4d25-a333-5914d04c8e41
nl
FULL_TIME
2800.00 - 3000.00 / mois
10/10/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
455974
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Voor de positie als administratief medewerker in Auderghem wordt het volgende verloningspakket aangeboden:
- Fulltime contract van 39u
- 2 dagen telewerk
- 20 vakantiedagen + ADV dagen
- Ecoqueques
- DKV
- Pensioenplan
Avantages sociaux
Jours de congé
Assurance hospitalisation
Ecochèques
Travail à domicile
Description de l'emploi
Voor ons klant gelegen in Auderghem zijn we op zoek naar een administratief medewerker om zijn team te versterken. Je zal verantwoordelijk zijn voor de volgende takenpakket :
Mogelijke wijzigingen in de job :
- Openen van nieuwe offerteaanvragen
- Het noteren van de aanvraag en de benodigde onderdelen en arbeid
- Controleren van websites van fabrikanten voor onderdeelnummers en beschikbaarheid
- De offerte opstellen in het ERP en het CRM invullen
- De offerte naar de klant sturen
- Offertes per e-mail opvolgen om de kans op succes zo groot mogelijk te maken
Mogelijke wijzigingen in de job :
- Een verkoopcomponent toevoegen: offertes ook telefonisch opvolgen
- Geleidelijk complexere verkoopdossiers overnemen
- Alle bestellingen verwerken om te controleren of ze overeenstemmen met de offerte
Votre profil
Voor de functie als Administratief medewerker in Auderghem, heb je volgende vaardigheden:
- Eerste ervaring in een administratieve of verkoopondersteunende functie
- Natuurlijke affiniteit met techniek, met een sterke wil om de technische basis te leren die nodig is om eenvoudige offertes te maken
- Frans- of Nederlandstalig, met passieve kennis van de andere taal
- Uitstekende persoonlijke organisatie: ordelijk, nauwgezet, methodisch
- Betrouwbaarheid en verantwoordelijkheidsgevoel.
- Grote interesse in het gebruik van standaard IT-tools (kantoorautomatisering, ERP, CRM).
Informations sur l'entreprise
Met hun jaren ervaring en een sterk onderhoudsteam kan ons klant een volledig pakket van diensten en knowhow aanbieden. De vele producten garanderen dat uw HVAC-systemen zo betrouwbaar en zo rendabel mogelijk kunnen werken.
Gedurende de hele levensduur van uw systeem kant u rekenen op onze bijstand en onze dienstverlening en dit vanaf de oorspronkelijke indienststelling tot de verbetering aangebracht via de exploitatie en het onderhoud.
Ongeacht uw vereisten en de mogelijke veranderingen in de loop van de tijd kan u altijd rekenen op hun voor een professionele service en bijstand.
Gedurende de hele levensduur van uw systeem kant u rekenen op onze bijstand en onze dienstverlening en dit vanaf de oorspronkelijke indienststelling tot de verbetering aangebracht via de exploitatie en het onderhoud.
Ongeacht uw vereisten en de mogelijke veranderingen in de loop van de tijd kan u altijd rekenen op hun voor een professionele service en bijstand.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2800.00 - 3000.00 / mois
10/10/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
455974