Poste vacantAdministratief medewerkerHarenPossibilité fixe
298a291b-25f9-4d52-b22f-dc341f9bad4e
nl
FULL_TIME
2500.00 - 3000.00 / mois
27/9/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Administration
Administration
Secrétaire
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
458043
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Voor de functie als Administratief medewerker in Haren krijg je hetvolgende aangeboden:
⁃ Een bruto maandloon volgens ervaring
⁃ Een 38u/week
⁃ Een gezond en stabiel Belgisch bedrijf waar er een goede werksfeer is! Er worden teambuildings georganiseerd, mensen zijn er graag en blijven er lang, goede structuur binnen het bedrijf...
⁃ Een bruto maandloon volgens ervaring
⁃ Een 38u/week
⁃ Een gezond en stabiel Belgisch bedrijf waar er een goede werksfeer is! Er worden teambuildings georganiseerd, mensen zijn er graag en blijven er lang, goede structuur binnen het bedrijf...
Avantages sociaux
Assurance collective
Ecochèques
Indemnité de transport public
Accessibilité par les transports publics
Description de l'emploi
Voor de functie als Administratief medewerker in Haren ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:
⁃ Je neemt de telefonische oproepen op en behandelt de binnenkomende e-mails
⁃ Je bent de filter tussen de klant en jouw sales collega's. Klanten bellen jou op en aan de hand van deze informatie, plan je al dan wel/geen afspraak in bij de juiste sales collega
⁃ Is er een klant niet tevreden? Oplossingsgericht en klantvriendelijk handelen!
⁃ Is er een schade? Je kijkt na of er een garantie is en je plant eventueel een technieker in om de schade op te lossen
⁃ Klantenfiches opmaken en gegevens updaten
⁃ De offertes van je sales collega's inscannen
⁃ Je neemt de telefonische oproepen op en behandelt de binnenkomende e-mails
⁃ Je bent de filter tussen de klant en jouw sales collega's. Klanten bellen jou op en aan de hand van deze informatie, plan je al dan wel/geen afspraak in bij de juiste sales collega
⁃ Is er een klant niet tevreden? Oplossingsgericht en klantvriendelijk handelen!
⁃ Is er een schade? Je kijkt na of er een garantie is en je plant eventueel een technieker in om de schade op te lossen
⁃ Klantenfiches opmaken en gegevens updaten
⁃ De offertes van je sales collega's inscannen
Votre profil
Voor de functie als Administratief medewerker in Haren zijn wij opzoek naar iemand met volgende vaardigheden:
⁃ Je spreekt zowel vlot Nederlands als Frans
⁃ Je werkt nauwkeurig en je weet prioriteiten te rangschikken
⁃ Je bent klantvriendenlijk en communicatief sterk
⁃ Administratieve taken uitvoeren zijn helemaal jouw ding!
⁃ Je spreekt zowel vlot Nederlands als Frans
⁃ Je werkt nauwkeurig en je weet prioriteiten te rangschikken
⁃ Je bent klantvriendenlijk en communicatief sterk
⁃ Administratieve taken uitvoeren zijn helemaal jouw ding!
Informations sur l'entreprise
Sinds 1978 is dit bedrijf gespecialiseerd in ramen, deuren en veranda's. Zij hebben in totaal 3 showrooms gelegen in Haren, Ukkel en in Luik.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2500.00 - 3000.00 / mois
27/9/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Administration
Administration
Secrétaire
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
458043
Postuler maintenant
chargement