Poste vacantAdvocatenkantoor Management Assistant - 2talig NL + FR - BrusselWoluwe-Saint-PierrePossibilité fixe
fe86b322-45c5-465c-8613-081dd8d988a4
fr
FULL_TIME
3200.00 - 3800.00 / mois
30/9/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Administration
Administration
Assistant de gestion
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
427843
Nous vous offrons
Wat is het aanbod?
Een 38u werkweek.
Een uitzend-periode van 6 maanden voordat je een vast contract krijgt.
Een aantrekkelijk salaris volgens je vaardigheden en ervaring + maaltijdcheques
(vanaf vast in dienst komen nog en een hospitalisatie- en groepsverzekering).
Je komt in een jong en gedreven team terecht.
Je krijgt de ruimte en mogelijkheden om jouw missie dag na dag te volbrengen en je wordt aangemoedigd om jezelf te ontwikkelen in een leuke, ongedwongen werksfeer.
Een 38u werkweek.
Een uitzend-periode van 6 maanden voordat je een vast contract krijgt.
Een aantrekkelijk salaris volgens je vaardigheden en ervaring + maaltijdcheques
(vanaf vast in dienst komen nog en een hospitalisatie- en groepsverzekering).
Je komt in een jong en gedreven team terecht.
Je krijgt de ruimte en mogelijkheden om jouw missie dag na dag te volbrengen en je wordt aangemoedigd om jezelf te ontwikkelen in een leuke, ongedwongen werksfeer.
Avantages sociaux
Bons de repas
Indemnité de transport public
Accessibilité par les transports publics
Description de l'emploi
Wat zijn jouw taken als Management Assistant in Brussel?
Je hebt een gevarieerd takenpakket met organisatorische en administratieve taken:
· Je plant afspraken en termijnen in en beheert één of meerdere mailboxen;
· Je maakt nieuwe dossiers aan;
· Je verzorgt de lay-out van uitgaande documenten;
· Je ondersteunt onze advocaten bij de opvolging en het samenstellen van dossiers;
· Je beheert de vergaderzalen en organiseert de conference calls;
· Je ondersteunt af en toe mee met facturatie.
Kortom, je ontzorgt onze advocaten en het kantoor waar mogelijk.
Dit takenpakket kan nog uitgebreid worden in functie van jouw competenties en eigen wensen.
Je hebt een gevarieerd takenpakket met organisatorische en administratieve taken:
· Je plant afspraken en termijnen in en beheert één of meerdere mailboxen;
· Je maakt nieuwe dossiers aan;
· Je verzorgt de lay-out van uitgaande documenten;
· Je ondersteunt onze advocaten bij de opvolging en het samenstellen van dossiers;
· Je beheert de vergaderzalen en organiseert de conference calls;
· Je ondersteunt af en toe mee met facturatie.
Kortom, je ontzorgt onze advocaten en het kantoor waar mogelijk.
Dit takenpakket kan nog uitgebreid worden in functie van jouw competenties en eigen wensen.
Votre profil
Jouw kwaliteiten als Management Assistant te Brussel zijn:
· Je beheerst de Nederlandse + de Franse talen zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast heb je een
degelijke kennis van het Engels.
. Je hebt een bachelordiploma (rechten, financiën, economie, kantoormanagement, enz.)
· Je hebt ervaring in een soortgelijke functie bij advocaten of ben bereid om je in te werken;
· Je bent een optimistische en administratieve duizendpoot;
· Je werkt nauwkeurig (schrijft foutloos) en efficiënt (snel), denkt vooruit, hebt oog voor detail en functioneert zowel goed zelfstandig als in team;
· Je bent leergierig, klantgericht, flexibel en stressbestendig;
· Je kan heel vlot werken met Office (Word/Excel/Outlook/Powerpoint);
· Je bent bereid om af en toe aan de receptie de telefoon te beantwoorden en klanten te verwelkomen;
· Je beheerst de Nederlandse + de Franse talen zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast heb je een
degelijke kennis van het Engels.
. Je hebt een bachelordiploma (rechten, financiën, economie, kantoormanagement, enz.)
· Je hebt ervaring in een soortgelijke functie bij advocaten of ben bereid om je in te werken;
· Je bent een optimistische en administratieve duizendpoot;
· Je werkt nauwkeurig (schrijft foutloos) en efficiënt (snel), denkt vooruit, hebt oog voor detail en functioneert zowel goed zelfstandig als in team;
· Je bent leergierig, klantgericht, flexibel en stressbestendig;
· Je kan heel vlot werken met Office (Word/Excel/Outlook/Powerpoint);
· Je bent bereid om af en toe aan de receptie de telefoon te beantwoorden en klanten te verwelkomen;
Informations sur l'entreprise
Onze klant, gelegen in Brussel (Sint-Pieters-Woluwe) is een bekend Belgisch B2B advocatenkantoor
Hun klanten zijn bedrijven, verenigingen en overheiden.
Ze tellen op vandaag 30 advocaten in hun 5 kantoren in België.
Hun klanten zijn bedrijven, verenigingen en overheiden.
Ze tellen op vandaag 30 advocaten in hun 5 kantoren in België.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
3200.00 - 3800.00 / mois
30/9/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Administration
Administration
Assistant de gestion
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
427843