Poste vacant
Compensation & Benefits Manager
Nederover-Heembeek
Possibilité fixe

15/11/2024
Bruxelles-Capitale
Ressources humaines
Employé
Jour
-
Temps plein

456272
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Boeiende job in een aangename en steeds evoluerende werkomgeving
Permanente opleidingen
Competitief salarispakket

Description de l'emploi

Als Compensation & Benefits Manager bij Keolis België speel je een strategische rol in het vormgeven van ons Compensation- en Benefits beleid.
Je ontwikkelt en implementeert een heldere C&B-visie, waarbij je ervoor zorgt dat onze verloningen competitief blijven en voldoen aan de arbeidswetgeving voor onze 3200 arbeiders en 200 bedienden.
Je beheert binnen dit kader ook de HR-verzekeringen en het cafetariaplan voor onze bedienden en neemt deel aan onze jaarlijkse budgetoefening voor onze loonkost- en headcount evolutie. Daarnaast beheer je payrollprocessen, manage je HR-systemen en zorg je voor data-nauwkeurigheid.
Je onderhoudt en optimaliseert het partnership met ons sociaal secretariaat Easypay dat voor alle 31 filialen instaat.
De payroll van onze bedienden wordt rechtstreeks onder je vleugels beheerd en je stuurt hiervoor een centrale HR Officer aan.
De payroll van onze 3200 arbeiders gebeurt op gedecentraliseerde wijze door de lokale HR Officers die rapporteren aan de exploitatieverantwoordelijken.
Je stuurt de lokale HR Officers functioneel aan door het geven van richtlijnen en het uitwerken van de nodige standaarden en procedures voor een gestroomlijnd beheer in Easypay.
Verder volg je de ontwikkelingen in de arbeidswetgeving en de sector op de voet om verbeteringsmogelijkheden te identificeren en adviseer je de lokale entiteiten over hoe om te gaan met aanwijzingen van de Sociale Inspectie.
Tot slot zet je complexe HR-gegevens om in heldere rapporten die de Belgische directie en onze Franse aandeelhouder in staat stellen om geïnformeerde keuzes te maken.
Als HR Business Partner bied je strategische en operationele HR-ondersteuning aan onze ondersteunende diensten, implementeer je het HR-beleid, bevorder je een positieve werknemersbeleving en stimuleer je betrokkenheid.

Votre profil

Jij hebt minimaal 10 jaar ervaring in een soortgelijke rol en een diepgaande kennis van de Belgische arbeidswetgeving.
Een Bachelor- of masterdiploma in HR Management, Bedrijfskunde of een gerelateerd vakgebied is een sterke plus.
Je hebt een strategische mindset en bent in staat om strategisch te denken en bedrijfsdoelstellingen te vertalen naar concrete HR-initiatieven.
Je bent daadkrachtig en weet projecten binnen de vooropgestelde deadlines te realiseren. Als een Excel wizard en HRIT-liefhebber heb je affiniteiten in het gebruik van elektronische HR tools allerhande.
Je beschikt over uitstekende analytische vaardigheden en bent bekwaam in data-analyse en het vermogen om inzichten te gebruiken om beslissingen te sturen.
Je bent een relatiebouwer met sterke interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om vertrouwen op te bouwen bij belanghebbenden op alle niveaus.
Bovendien ben je een echte teamplayer die energie haalt uit samenwerken met anderen.
Je hebt een passie voor HR en deelt deze graag als coach en mentor.
Je begeleidt een junior collega en draagt actief bij aan de groei van ons HR team.
Vloeiendheid in het Frans en Nederlands is een must.

Informations sur l'entreprise

Onze klant heeft 42 filialen verspreid over het hele land, van de Ardennen tot aan de zee. Hun moderne vloot bestaat uit minibussen, luxe-autocars, liftcars, dubbeldekkers en VIP-touringcars waardoor ze zich kunnen aanpassen aan de noden van alle reizigers in binnen- en buitenland

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.