Poste vacant
Credit Controller
Rumbeke
Possibilité fixe

13/11/2024
Flandre-Orientale
Financier
Employé
Jour
-
Temps plein

448780
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Wat wij bieden:


  • Een internationale, snelgroeiende, innovatieve en duurzame werkomgeving;

  • Een dynamische en teamgerichte werksfeer waarin je jezelf kunt zijn;

  • Kansen voor persoonlijke en professionele groei;

  • Een 38-urenweek met flexibele werktijden en de mogelijkheid om na de inwerkperiode twee dagen per week thuis te werken;

  • Bovenop de wettelijke vakantiedagen drie extra bedrijfsdagen die je in samenspraak met je collega’s kunt inplannen;

  • Een competitief en volledig salarispakket, inclusief maaltijdcheques en groeps- en hospitalisatieverzekering (geen bedrijfswagen);

  • Regelmatige uitnodigingen voor afterworks en andere leuke activiteiten.


Description de l'emploi

Als Credit Controller te Rumbeke zijn je volgende taken:


  • Beheer van onze klantenportefeuille met nauwe opvolging (telefonisch en per mail) om de betalingstermijn van klanten te verkorten;

  • Eindverantwoordelijkheid voor een optimale DSO van de volledige groep;

  • Ordervrijgave met een kritisch financieel oog.

  • Samenwerken met onze kredietverzekeraar voor kredietlimieten en maandelijkse rapportages (achterstallige vorderingen en omzetten). Indien nodig, schadedossiers opstellen;

  • Verantwoordelijk voor de creatie van klanten en leveranciers;

  • Regelmatig contact met collega’s van verschillende afdelingen;

  • Ondersteuning van het facturatieteam tijdens de maandafsluiting.



In dit dynamische Finance team van 15 leden, waar geen plaats is voor clichématige ‘grijze muizen’, maak je deel uit van een groep van toppers.
De lange dienstverbanden binnen het team bewijzen hoe prettig het is om hier te werken.

Votre profil

Voor de functie van Credit Controller te Rumbeke beschik je over:


  • Bachelor diploma, bij voorkeur in een financiële of taalrichting. Enthousiaste kandidaten die bereid zijn om te leren, komen ook in aanmerking;

  • Minimaal 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in een internationale context;

  • Sterke administratieve vaardigheden en goede kennis van Microsoft Office. Ervaring met Navision en/of Microsoft Dynamics is een pluspunt;

  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken en gemakkelijk integreren in een bestaand team;

  • Grondig en gestructureerd werken, leergierig en gedreven met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;

  • Assertief en stevig in je schoenen staan;

  • Goede communicatieve vaardigheden en kennis van Nederlands, Engels en Frans. Kennis van Duits is een pluspunt;

  • Rapporteren aan de Finance Director.


Informations sur l'entreprise

Meerdere generaties. Eén doel. Van de wereld een betere plek te maken. Ben jij opgewassen tegen deze taak? Sluit je vandaag nog aan bij onze wereldwijde familie.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.