Poste vacant
Customer Care Medewerker
Sint-Stevens-Woluwe
Possibilité fixe

2500.00 - 2700.00 / mois
16/9/2024
Brabant Flamand
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

447159
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Wat krijg je in ruil voor je motivatie en inzet?


  • Job optie vast in een voltijdse tewerkstelling van maandag tot vrijdag

  • Je werkt in een 40 uren week en hebt 32 verlofdagen in totaal

  • Je komt terecht in een klein team van 4

  • Jong warm team

  • Goede worklife balance, je start je dag om 8u30 - 17u maar kleine aanpassingen kunnen.

  • 2 dagen op kantoor en 3 dagen homeoffice

  • Na 1 jaar kan je een wagen krijgen als je dat wil

  • Brutoloon van 2700 euro + netto onkosten vergoeding van 100 euro + maaltijdcheques van 7 euro en ecocheques

  • Jaarlijkse bonus van 11% = meestal extra maandloon => Na een jaar met bepaalde KPI's zoals bvb talenkennis verbeteren


Avantages sociaux

Bons de repas
Jours de congé
Assurance hospitalisation
Ecochèques
Travail à domicile
Accessibilité par les transports publics

Description de l'emploi

Voor de job van Customer Care medewerker in Zaventem behoren deze taken tot je pakket:

Hartelijke en professionele ontvangst van bezoekers.
Verstrekken van algemene informatie en eerste aanspreekpunt voor vragen.

Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorverbinden naar de juiste personen of afdelingen.
Behandelen van inkomende en uitgaande e-mails.

Sorteren en distribueren van binnenkomende post.
Verzorgen van uitgaande post en pakketdiensten.
Receptie

Registreren en aankondigen van bezoekers.
Begeleiden van gasten naar vergaderruimtes en zorgen voor eventuele benodigdheden tijdens hun bezoek.

Beheren van de receptiebalie en zorgen voor een opgeruimde en representatieve omgeving.
Up-to-date houden van bezoekersregisters en andere administratieve documenten.

Reserveren van vergaderruimtes en zorgen voor de juiste inrichting en benodigdheden.
Coördineren van catering en andere voorzieningen voor vergaderingen.

Beheren van kantoorartikelen en zorgen voor tijdige aanvulling van voorraden.
Bestellen van kantoormateriaal en andere benodigdheden

Votre profil

Wie ben jij?


  • Je krijgt energie van klantcontacten en telefonie

  • Wil je to do's afvinken en resultaat boeken, dan is deze job iets voor jou

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans



Informations sur l'entreprise

Onze klant biedt een softwareplatform aan hun klanten actief in de automotive en leasing sector.
Solliciteer nu ! Ook met het openbaar vervoer zijn ze makkelijk bereikbaar.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.