Poste vacant
Customer Care Medewerker - Key Accounts
Wilrijk
Possibilité fixe

2500.00 - 3300.00 / mois
25/10/2024
Anvers
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

454961
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Onze klant voorziet voor deze vacature:

  • Job optie vast na een geslaagde uitzendperiode of onmiddellijk een vast contract

  • Glijdende werkuren, starten tussen 7u en 9u30 en werken tot ten laatste 18u

  • Contract 40u

  • 20 wettelijke vakantiedagen + 12 ADV dagen, steeds vrij te kiezen

  • Brutoloon volgens ervaring

  • Maaltijdcheques van 6 euro

  • Personeelskorting bij aankoop producten

  • Goede werksfeer met personeelsgroep die activiteiten organiseren bv bowling

  • Bij vast contract: een collectieve groepsverzekering, inclusief een gratis hospitalisatieverzekering


Avantages sociaux

Bons de repas
Ecochèques
Heures flexibles

Description de l'emploi

Wij zijn op zoek naar een CUSTOMER CARE MEDEWERKER - KEY ACCOUNTS om een portefeuille aan klantdossiers volledig te beheren. Jouw missie is om ervoor te zorgen dat bestelde goederen tijdig bij onze klanten worden geleverd.

Je takenpakket bestaat uit:

  • Je neemt de leiding in het administratieve proces en je zorgt voor een vlotte afwikkeling van de dossiers van professionele klanten (Nederlandstalig en Franstalig).

  • Je staat in voor de opvolging van de bestellingen, waarbij je ervoor zorgt dat alles tijdig en probleemloos verloopt.

  • Je bent verantwoordelijk voor het plannen van pre-delivery inspecties en je zorgt voor een nauwkeurige en tijdige transportplanning.

  • Zodra de klant zijn goederen heeft ontvangen, zorg je voor de facturatie.



Je werkt in een team van 3 mensen. Tijdens de vakantieperiodes fungeer je hierbij als back-up.
Je rapporteert aan de Customer Care Manager.

Votre profil

Voor de vacature van CUSTOMER CARE MEDEWERKER - KEY ACCOUNTS zoeken we volgend profiel:

  • Je hebt een stabiele werkervaring in de customer service of customer care.

  • Je bent een teamplayer en je werkt pro-actief.

  • Je bent een problem-solver met een hands-on mentaliteit.

  • Kennis van SAP SD, Google Sheets of Excel is mooi meegenomen.

  • Je bent vlot tweetalig Nederlands-Frans in woord en geschrift.


Informations sur l'entreprise

Onze klant is een Duits familiebedrijf én marktleider met hun machines, producten en diensten. Kwaliteit, innovatie en duurzaamheid is voor hen de sleutel tot succes samen met het team aan gemotiveerde medewerkers.

De vestiging in België heeft een 100-tal medewerkers op de binnen- en buitendienst. Ze hebben hier grote, moderne kantoren met echt een open space gevoel.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement