Poste vacant
Customer Care Medewerker (tijdelijk juli 2024 - april 2025)
Vlezenbeek
Possibilité fixe

2200.00 - 3000.00 / mois
27/9/2024
Brabant Flamand
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

453039
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Een inspirerende omgeving vol uitdagingen. Een plek waar mensen de ruimte en kansen krijgen om te excelleren. Verder bieden je een contract bepaalde duur van juli 2024 tot half april 2025 met een aantrekkelijk salaris en tal van extralegale voordelen.

Description de l'emploi

Als Customer Care Agent ben je verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van onze B2C klantenbeleving binnen het sales departement. Je bent de spilfiguur en het eerste aanspreekpunt voor eindverbruikers bij problemen en vragen over onze chocoladeproducten en online bestellingen. Je zorgt voor een snelle en kwaliteitsvolle opvolging van klantentickets en weet hierbij goed te luisteren en de juiste vragen te stellen. Je hebt een aangeboren talent voor mondelinge en schriftelijke communicaties. Je zal in deze functie rapporteren aan de Customer Service Manager.


  • Je staat in voor alle communicatie met de eindconsument. Je behandelt feedback, klachten en allerhande vragen snel en efficiënt.

  • vJe ondersteunt de community manager in het beantwoorden van feedback op de sociale media kanalen.

  • Je staat consumenten bij in het online ordering gebeuren en bezorgt constructieve feedback aan de website manager.

  • Je zorgt voor een proactieve opvolging van weborders en coördineert stockorders naar onze externe logistieke partner.

  • Je doet verbeteringsvoorstellen voor structurele problemen ter optimalisatie van processen en klanttevredenheid.


Votre profil


  • Je bent in het bezit van een diploma in een relevante studierichting en hebt ervaring van minimum 3 tot 5 jaar binnen een rol van customer support/helpdesk agent.

  • Je bent een administratieve duizendpoot en werk stipt en nauwkeurig.

  • Je hebt een proactieve ‘customer first’ attitude, vlot in omgang en stressbestendig.

  • Je bent een geboren luisteraar en een echte probleemoplosser die kan werken in een snel veranderende omgeving.

  • Je bent communicatief sterk in het Nederlands, Frans en Engels (mondeling en schriftelijk)

  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook)


Informations sur l'entreprise

De klant is een Belgische producten van praline, confiserie, chocolade en roomijs. Hun doelgroep is het hogere segment. Ze staan bekend om hun luxeproducten, hun zeer strakke en sterke winkelconcepten. Ze zijn in continue verbetering van de kwaliteit en brengen jaarlijkse nieuwe hoogstaande producten in hun assortiment.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.