Poste vacant
Customer service adviser
Gand
Possibilité fixe

2206.00 - 2664.00 / mois
18/10/2024
Flandre Occidentale
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

460480
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


We verwachten veel. Maar wat krijg je terug voor deze functie als call agent?


  • Voltijds werken van ma-vrij (8u30-17u)

  • Thuiswerk mogelijk na inwerkperiode

  • Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer

  • Je komt terecht in een groot maar hecht en collegiaal team

  • Elke dag weer mogelijkheden om te groeien, te leren en trainingen te volgen

  • Optie vast

  • Vast bruto loon volgens PC 200 naar ervaring

  • Maaltijdcheques na 3 maand in dienst

  • Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten


Description de l'emploi

Wij gaan op zoek naar klantendienstmedewerkers voor een drinkwaterbedrijf:

  • Je taak bestaat hoofdzakelijk uit om meterstanden op te voeren, te corrigeren, uitval te verwerken, etc

  • Ook het opvolgen van moeilijkere en complexere dossiers na verloop van tijd. Je voert werkzaamheden uit voor Facturatiebeheer en Meterstandenbeheer

  • Volgt lopende dossiers en opdrachten op en verwerkt de binnengekomen informatie. Maakt facturen op basis van aangeleverde informatie

  • Behandelt vragen/klachten van klanten mbt Facturatiebeheer en Meterstandenbeheer

  • Zoekt naar correcte en klantgerichte oplossingen

  • Meldt problemen of onregelmatigheden aan de juiste persoon

  • Contacteert klanten of instanties om ontbrekende informatie te verkrijgen om dossiers te vervolledigen of informatie te verschaffen

  • Ervaring met administratieve werkzaamheden is vereist. Ervaring met klantencontact is een vereiste

  • De inwerkperiode bestaat uit twee(2) dagen opleiding en één(1) maand op kantoor werken


Daarna geldt een hybride werkregeling: drie(3) dagen thuiswerken en twee(2) dagen op kantoor.
Je werkt Ma: 8h30 – 17h00 en Di -Vr : 9h00 – 17h00 Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.
Werken doe je in de kantoren van onze klant, of na verloop van tijd vanuit jouw thuiswerkplek.

Votre profil


Voor deze functie als klantendienstmedewerker zijn onderstaande zaken van belang:

  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands

  • Je hebt bij voorkeur een eerst ervaring achter de rug met klantencontact en/of facturatie

  • Je werkt op verschillende kantoren namelijk Brussel, Gent of Kortrijk (je mag wel een voorkeur doorgeven)

  • Je bent sterk in administratief werk

  • Jouw PC skills zijn on point

  • Je bent commercieel en hulpvaardig ingesteld

  • Je kan moeilijkere of problematieke vragen analyseren, interpreteren en een aangepaste oplossing vinden.


Informations sur l'entreprise

Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.