Poste vacant
Customer Succes Officer
Gand
Possibilité fixe

2200.00 - 2500.00 / mois
5/11/2024
Flandre Occidentale
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

458787
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Waarom kiezen voor een job als customer succes officer bij deze scale-up?

  • Een plaatsje in een snelgroeiende scale-up met een familiale, informele sfeer

  • 4/5e, 3/5e of FT; het is allemaal mogelijk

  • 2 dagen thuiswerk, 3 dagen kantoorwerk in een prachtig hip kantoorgebouw in Gent

  • Extralegale voordelen: ecocheques, fietsvergoeding, glijdende uren, laptop, maaltijdcheques, onkostenvergoeding, thuiswerk

  • Afterwork momenten en af en toe een feestje met het team


Avantages sociaux

Bons de repas
Ordinateur portable
Ecochèques
Heures flexibles
Travail à domicile
Indemnité de transport public
Accessibilité par les transports publics

Description de l'emploi

Bedrijven met onbetaalde en onbetwiste facturen maken gebruik van dit platform om op een quasi-geautomatiseerde manier hun vorderingen te innen. Hiervoor werken ze samen met ervaren advocaten en gerechtsdeurwaarders. Het doel van dit bedrijf is eenvoudig: klanten op een snelle en correcte manier aan hun geld helpen.

Jij speelt hierin een cruciale rol. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor deze dossiers en verzorg je de volledige coördinatie. Als customer succes officer of dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt voor de klant, het advocatenkantoor en de gerechtsdeurwaarder. Je bent altijd op de hoogte van de status van je dossiers. Kortom, een centrale figuur.

Votre profil


  • Ervaring en opleiding: voor de vacature van customer succes officer zoeken we iemand met een administratieve opleiding of bewezen administratieve ervaring, bij voorkeur met juridische vakken of een opleiding rechtspraktijk. Interesse in juridische zaken is een pluspunt

  • Organisatietalent en flexibiliteit: je houdt van efficiëntie en organisatie, maar kunt ook omgaan met een beetje chaos. Je bent een uitstekende planner en kunt zonder problemen schakelen tussen details en het grote geheel

  • Communicatie en taalvaardigheid: helder en klantgericht communiceren is je tweede natuur. Je spreekt ook vloeiend Frans en Engels

  • Eigenschappen en ervaring: je bent enthousiast, gedreven, zelfstandig met een gevoel voor humor, en hebt bij voorkeur 3 jaar relevante ervaring. Sociale media zijn je niet onbekend, passend bij onze online scale-up omgeving


Informations sur l'entreprise

Onze klant is een legal tech platform dat het mogelijk maakt voor bedrijven om onbetaalde en onbetwiste facturen online te innen.
Ze maakten de afgelopen 3 jaar al een sterke groei en plannen dit in de toekomst verder te zetten.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.