Poste vacantHR Administrator PartnerRoeselarePossibilité fixe
c6b3615c-3786-4084-a238-6c3438b987ab
nl
FULL_TIME
2400.00 - 2900.00 / mois
24/9/2024
Flandre-Orientale
Flandre-Orientale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
457158
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Wat mag je van ons verwachten?
Een salarispakket waarin jij, dankzij ons flexplan zelf bepaalt wat voor jou prioritair is: een tank/oplaadkaart, nóg meer vakantiedagen, extra opleiding, groepsverzekering, fietsleasing,… You choose.
Maaltijdcheques, een netto-onkostenvergoeding en hospitalisatieverzekering zitten alvast in je basispakket.
Een stevige opleiding om jouw expertise aan te scherpen en tal van opleidingsmogelijkheden om jezelf ook persoonlijk te blijven ontwikkelen.
We werken in een 40-urenweek, wat de teller van vakantiedagen op 32 brengt: 20 vakantiedagen + 12 adv-dagen. Vrij in te plannen, wel in overleg met je leidinggevende natuurlijk.
Roeselare is the place to be, ideaal om je West-Vlaams bij te schaven.
Wuk peis je?
Ruil je Roeselare graag in voor één dag thuiswerk per week?
Geen zorgen, Microsoft Teams does the trick. Een goeie balans vinden we wel belangrijk.
Flexibele werkuren: vroege vogel of eeuwige snoozer? Wees gerust er is marge op je werktijden.
En hoe zullen we het zeggen: wat extraatjes nu en dan. Of wat dacht je van een strijkteam dat elke week een mand strijk voor je wegwerkt? Elke week vers fruit op kantoor? Of elke maand een verrassing van formaat. Gezelligheid, lekkers, competitiviteit: genoeg variatie op het menu.
Een salarispakket waarin jij, dankzij ons flexplan zelf bepaalt wat voor jou prioritair is: een tank/oplaadkaart, nóg meer vakantiedagen, extra opleiding, groepsverzekering, fietsleasing,… You choose.
Maaltijdcheques, een netto-onkostenvergoeding en hospitalisatieverzekering zitten alvast in je basispakket.
Een stevige opleiding om jouw expertise aan te scherpen en tal van opleidingsmogelijkheden om jezelf ook persoonlijk te blijven ontwikkelen.
We werken in een 40-urenweek, wat de teller van vakantiedagen op 32 brengt: 20 vakantiedagen + 12 adv-dagen. Vrij in te plannen, wel in overleg met je leidinggevende natuurlijk.
Roeselare is the place to be, ideaal om je West-Vlaams bij te schaven.
Wuk peis je?
Ruil je Roeselare graag in voor één dag thuiswerk per week?
Geen zorgen, Microsoft Teams does the trick. Een goeie balans vinden we wel belangrijk.
Flexibele werkuren: vroege vogel of eeuwige snoozer? Wees gerust er is marge op je werktijden.
En hoe zullen we het zeggen: wat extraatjes nu en dan. Of wat dacht je van een strijkteam dat elke week een mand strijk voor je wegwerkt? Elke week vers fruit op kantoor? Of elke maand een verrassing van formaat. Gezelligheid, lekkers, competitiviteit: genoeg variatie op het menu.
Description de l'emploi
Jouw taken en verantwoordelijkheden;
Je covert de administratie voor de kantoren. Denk aan de loonverwerking, opvolging van de afwezigheden, arbeidsongevallen en indexaties, sociale documenten, uurroosters, enz.
Je bent de steunpilaar voor de jobcoaches uit de kantoren en werkt heel nauw met hen samen.
Samen zijn jullie een tandem die perfect op elkaar is afgestemd. Je woont de wekelijkse team meetings bij en jullie stellen samen de planning op.
Je wordt, net als je collega’s, gezien als een expert in loonadministratie binnen de uitzendsector. Je krijgt uiteraard ruimte om hierin te groeien.
Je werkt in een team van collega’s die allen dezelfde rol opnemen. Jullie doen dezelfde job, maar telkens voor een andere cluster van kantoren.
Je hebt nauw contact met onze klanten, ideaal om hen ook warm te maken voor onze digitale toepassingen.
Je covert de administratie voor de kantoren. Denk aan de loonverwerking, opvolging van de afwezigheden, arbeidsongevallen en indexaties, sociale documenten, uurroosters, enz.
Je bent de steunpilaar voor de jobcoaches uit de kantoren en werkt heel nauw met hen samen.
Samen zijn jullie een tandem die perfect op elkaar is afgestemd. Je woont de wekelijkse team meetings bij en jullie stellen samen de planning op.
Je wordt, net als je collega’s, gezien als een expert in loonadministratie binnen de uitzendsector. Je krijgt uiteraard ruimte om hierin te groeien.
Je werkt in een team van collega’s die allen dezelfde rol opnemen. Jullie doen dezelfde job, maar telkens voor een andere cluster van kantoren.
Je hebt nauw contact met onze klanten, ideaal om hen ook warm te maken voor onze digitale toepassingen.
Votre profil
Onze ideale HR Administration Partner;
Is ervaren of gebeten om te weten. Je hebt al een bepaalde kennis of expertise in loonadministratie opgebouwd. Is de uitzendsector geen ongekende voor jou? Dan heb je mogelijk een streepje voor.
Heeft de zaken graag op een rijtje. Planning en structuur: you love it.
Is administratief een voorbeeld. Je checkt, checkt en dubbelcheckt. Het gaat tenslotte over loon.
Communiceert vlot en professioneel met collega’s, uitzendmedewerkers en klanten. Voor de 5e keer dezelfde vraag beantwoorden? Doe je met de glimlach.
Drukt zich naast het Nederlands ook verstaanbaar uit in het Frans.
Is ervaren of gebeten om te weten. Je hebt al een bepaalde kennis of expertise in loonadministratie opgebouwd. Is de uitzendsector geen ongekende voor jou? Dan heb je mogelijk een streepje voor.
Heeft de zaken graag op een rijtje. Planning en structuur: you love it.
Is administratief een voorbeeld. Je checkt, checkt en dubbelcheckt. Het gaat tenslotte over loon.
Communiceert vlot en professioneel met collega’s, uitzendmedewerkers en klanten. Voor de 5e keer dezelfde vraag beantwoorden? Doe je met de glimlach.
Drukt zich naast het Nederlands ook verstaanbaar uit in het Frans.
Informations sur l'entreprise
House of HR has offices in Belgium, the Netherlands, France, Germany, Poland, Portugal, Switzerland and Romania – with concrete expansion plans across Europe.
House of HR has approximately 1,532 in-house employees and will achieve a sales turnover of over one billion euro by the end of 2016.
House of HR has approximately 1,532 in-house employees and will achieve a sales turnover of over one billion euro by the end of 2016.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2400.00 - 2900.00 / mois
24/9/2024
Flandre-Orientale
Flandre-Orientale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
457158