Ceci n'est pas un emplacement valide
{"id":"209d0e3b-b364-5b48-b80b-dd2311da0bdd","title":"International Clients Payroll Consultant - Brussel","langcode":"fr","path":{"alias":"/offredemploi/international-clients-payroll-consultant-brussel-312457"},"metatag_normalized":[{"tag":"meta","attributes":{"content":"Offre d'emploi | International Clients Payroll Consultant - Brussel | Bruxelles","name":"title","property":null}},{"tag":"meta","attributes":{"content":"Sidney cherche un(e) International Clients Payroll Consultant - Brussel dans les alentours de Bruxelles. Lisez l'offre d'emploi et postulez vite en ligne!","name":"description","property":null}},{"tag":"meta","attributes":{"content":"Vacancy","name":null,"property":"og:type"}},{"tag":"meta","attributes":{"content":"/fr/offredemploi/international-clients-payroll-consultant-brussel-312457","name":null,"property":"og:url"}},{"tag":"meta","attributes":{"content":"Offre d'emploi | International Clients Payroll Consultant - Brussel | Bruxelles","name":null,"property":"og:title"}},{"tag":"meta","attributes":{"content":"Sidney cherche un(e) International Clients Payroll Consultant - Brussel dans les alentours de Bruxelles. Lisez l'offre d'emploi et postulez vite en ligne!","name":null,"property":"og:description"}}],"default_langcode":true,"field_approval_number":"00305-406-20121204","field_company_info":"Met een 30-tal kantoren en net geen 2000 medewerkers, is onze klant toonaangevend binnen de HR-sector. Als medewerker ondersteun en adviseer je 81.000 ondernemingen en 135.000 kleine zelfstandigen met hun personeelszaken.<br><br>Een hele verantwoordelijkheid waarbij je de nodige ondersteuning krijgt bij onze klant. De waarde levenslang leren is hier zeker aan de orde. Bij opstart volg je een volledig onboarding-traject bestaande uit fysieke opleidingen, e-learning, begeleiding on the job door ervaren collega's, IT-opleidingen... Ook voor de meest ervaren medewerkers worden er steeds opleidingsdagen georganiseerd zodat zij op de hoogte blijven van de veranderingen binnen bv. sociale wetgeving, compliance en dergelijke meer. Zo kunnen zij hun expertise blijvend overdragen naar de klant!<br><br>Deze dienstverlening is dan ook de rode draad die gevolgd wordt door alle medewerkers.<br>Onze klant biedt zijn medewerkers voldoende mogelijkheden om autonoom te werken, verantwoordelijkheid te nemen en hun ambities te bereiken. Wederzijds vertrouwen en een open communicatiestijl vormen hierin een belangrijke meerwaarde. Transparantie wordt hier dan ook als een kernwaarde gezien.<br><br>Een medewerker getuigt: \"Je krijgt hier de kans om mee te werken aan de evolutie van het bedrijf. We werken hier in een sfeer van bereidwilligheid, verantwoordelijkheid, dynamisme en vertrouwen. Het is aangenaam om jezelf te kunnen blijven en het beste van jezelf te geven.\"<br><br>Ondanks de grootte van deze onderneming, kom je toch terecht in een familiale werkomgeving waarbij de verschillende teams sterk op elkaar zijn ingespeeld en zeer nauw samenwerken om een uitstekende service te bieden. Eenmaal per jaar komt het hele bedrijf samen voor een groot personeelsfeest die ze toepasselijk 'de fiësta' noemen. De verschillende departementen organiseren samen wel eens een after work drink, teambuildingsactiviteit of gaan samen lunchen over de middag. De eerste dag van een nieuwe medewerker wordt in de kijker gezet, verjaardagen en feestdagen worden gevierd... En om de samenhorigheid over de verschillende vestigingen nog meer aan te wakkeren is er een tijdschrift en podcast.<br><br>Ben je bereid om levenslang te investeren in jouw payroll-kennis?<br>Wil je een deel uitmaken van een hecht team die samen streeft naar klantentevredenheid?<br>> Aarzel dan niet om ons te contacteren via onderstaande gegevens.<br>","field_content_to_show":["field_accent_internal_id","field_approval_number","field_company_info","field_contract_type","field_employment_type","field_functional_description","field_functional_domain","field_functional_domain_level_2","field_header_image","field_location","field_offer_info","field_paragraphs","field_profile_info","field_province","field_salary_max","field_salary_min","field_salary_unit","field_sidebar_paragraphs","field_status","field_statute","field_vacancy_consultant","field_vacancy_image","field_vacancy_video"],"field_enriched_vacancy":false,"field_functional_description":"Pour l'offre d'emploi ouverte en tant que International Clients Payroll Consultant, vous effectuerez les tâches suivantes :<br><br><ul><li>Vous conseillez le client en matière de droit du travail et de droit social belge ;<br></li><li>Vous assurez le bon déroulement du processus des calculs de salaires en fonction des informations fournies par l'employeur ;<br></li><li>Vous assurez le suivi administratif des demandes des clients et des autorités officielles ;<br></li><li>Vous participez à des conférences téléphoniques avec vos clients situés à l'étranger ;<br></li><li>Vous identifiez les besoins de vos clients afin d'y répondre de manière optimale et vous construisez une relation de confiance.<br></li></ul><br>Enfin, vous pouvez choisir de travailler depuis le bureau de Hasselt ou de Bruxelles, avec la possibilité de travailler à domicile en temps voulu.<br>","field_id":"e506b37d-0f2b-42f4-8491-949a89aff10f","field_last_update":"2022-12-02T13:26:12+01:00","field_offer_info":"Als payroll consultant kom je terecht in een hecht team van een 7-tal medewerkers die goed op elkaar ingespeeld zijn. Er heerst een leuke sfeer onder de collega's en je kan steeds bij elkaar terecht bij vragen/opmerkingen...<br><br>Werken in dit bedrijf brengt heel wat wederzijdse flexibiliteit met zich mee. Als payroll consultant zorg je ervoor dat je jouw deadlines haalt.<br><br>Daartegenover staat:<br><ul><li>een tewerkstelling optie vast met mogelijkheid tot onmiddellijk vast contract (bespreekbaar)<br></li><li>een voltijds uurrooster van 40 uur per week<br></li><li>glijdende werkuren : je start ten laatste om 10u00, kan een middagpauze nemen van min. 30 minuten of max. 2 uur en je kan ten vroegste stoppen om 15u45<br></li><li>eens volledig ingewerkt (+/- 6 maand) mag je max. 3 dagen per week van thuis uit werken; dit is geen verplichting<br></li><li>max. 35 verlofdagen die in onderling overleg met de collega's naar keuze kan worden ingepland; zij vormen dan ook een back up voor jouw klanten in jouw afwezigheid<br></li><li>één extra verlofdag bouw je op per 5 jaar anciënniteit<br></li></ul><br>Financieel ziet het loonspakket er als volgt uit:<br><ul><li>een bespreekbaar bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring<br></li><li>een bonus van 10% na 1 jaar anciënniteit<br></li><li>maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag<br></li><li>ecocheques van €250 per jaar<br></li><li>hospitalisatieverzekering en privéongevallenverzekering<br></li><li>groepsverzekering<br></li><li>kosten van het openbaar vervoer die 100% worden terugbetaald<br></li><li>een cafetariaplan (wagen, elektrische fiets, gsm, laptop...)<br></li></ul><br>Tot slot waardeert onze klant ambitie bij zijn payroll consultants. Er kan een groeitraject op maat voorzien worden die door de managers mee gemonitord en geëvalueerd word.<br>","field_profile_info":"En tant qu'International Clients Payroll Consultant à Bruxelles, vous avez le profil suivant :<br><br><ul><li>Vous êtes en possession d'un bachelier ;<br></li><li>Vous avez au moins 2 ans d'expérience en payroll/service du personnel/... ;<br></li><li>Vous communiquez très couramment en néerlandais ou en français et en anglais ;<br></li><li>Vous n'avez pas peur de l'administration et vous êtes vous-même dès que vous avez la tête dans les chiffres ;<br></li><li>Vous êtes de nature précise et orientée résultats ;<br></li><li>Vous êtes fort en communication et orienté vers le client.<br></li></ul>","field_reference_code":"312457","field_status":"open","field_employment_type":"FULL_TIME","field_salary_min":"2200.00","field_salary_max":"3800.00","field_salary_unit":"MONTH","field_vacancy_image":[],"field_vacancy_video":[],"relationships":{"field_fringe_benefits":[],"field_office":{"title":"ACCENT OFFICE & SALES JETTE","status":true,"field_is_active":true,"field_phone":"+32 2 738 04 17","field_office_id":"390e3507-6bd7-42c7-a0e1-8ed2c36f828a","path":{"alias":"/nos-bureaux/accent-office-sales-jette"},"field_whatsapp":null,"field_sms":null},"field_vacancy_consultant":{"field_firstname":"Sidney","field_lastname":"De Coninck-Gosseau","field_title":"Junior Consultant","field_vacancy_consultant_image":{"url":"https://accjobboardsaprd01.blob.core.windows.net/publicimages/a3420c57-7476-453c-9a3f-f4ea9426c280/employees/20/20719/image/20719.jpg"},"relationships":{"field_image":null}},"field_location":{"name":"Bruxelles","status":true,"field_machine_name":"282a5c57-55e5-4d3f-a248-1060c53b51a3","path":{"alias":"/bruxelles-1000"}},"field_province":{"name":"Bruxelles-Capitale","status":true,"path":{"alias":"/bruxelles-capitale"}},"field_statute":{"name":"Employé"},"field_functional_domain":[{"name":"Ressources humaines","status":true,"field_machine_name":"9","path":{"alias":"/ressources-humaines"}}],"field_functional_domain_level_2":{"name":"HR business partner","field_machine_name":"948385ab-19fa-4117-b419-627d1e07c1eb","path":{"alias":"/ressources-humaines/hr-business-partner"}},"field_contract_type":{"name":"Possibilité fixe"}},"locales":[{"langcode":"nl","path":{"alias":"/vacature/international-clients-payroll-consultant-brussel-312457"}},{"langcode":"fr","path":{"alias":"/offredemploi/international-clients-payroll-consultant-brussel-312457"}}]}

POSTE VACANT
International Clients Payroll Consultant - Brussel
Bruxelles
282a5c57-55e5-4d3f-a248-1060c53b51a3

Statut
Statut: Employé
Employé
Domaine de fonction
Domaine de fonction: Ressources humaines
Ressources humaines
HR business partner
Mise à jour
Mise à jour: 2/12/2022
Province
Province: Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
fr
FULL_TIME
Type de contrat
Type de contrat: Possibilité fixe
Salaire
Salaire: 2200.00 - 3800.00 / mois
Référence
Référence: 312457
Pour l'offre d'emploi ouverte en tant que International Clients Payroll Consultant, vous effectuerez les tâches suivantes :

  • Vous conseillez le client en matière de droit du travail et de droit social belge ;
  • Vous assurez le bon déroulement du processus des calculs de salaires en fonction des informations fournies par l'employeur ;
  • Vous assurez le suivi administratif des demandes des clients et des autorités officielles ;
  • Vous participez à des conférences téléphoniques avec vos clients situés à l'étranger ;
  • Vous identifiez les besoins de vos clients afin d'y répondre de manière optimale et vous construisez une relation de confiance.

Enfin, vous pouvez choisir de travailler depuis le bureau de Hasselt ou de Bruxelles, avec la possibilité de travailler à domicile en temps voulu.

Description de l'emploi

Pour l'offre d'emploi ouverte en tant que International Clients Payroll Consultant, vous effectuerez les tâches suivantes :

  • Vous conseillez le client en matière de droit du travail et de droit social belge ;
  • Vous assurez le bon déroulement du processus des calculs de salaires en fonction des informations fournies par l'employeur ;
  • Vous assurez le suivi administratif des demandes des clients et des autorités officielles ;
  • Vous participez à des conférences téléphoniques avec vos clients situés à l'étranger ;
  • Vous identifiez les besoins de vos clients afin d'y répondre de manière optimale et vous construisez une relation de confiance.

Enfin, vous pouvez choisir de travailler depuis le bureau de Hasselt ou de Bruxelles, avec la possibilité de travailler à domicile en temps voulu.
Met een 30-tal kantoren en net geen 2000 medewerkers, is onze klant toonaangevend binnen de HR-sector. Als medewerker ondersteun en adviseer je 81.000 ondernemingen en 135.000 kleine zelfstandigen met hun personeelszaken.

Een hele verantwoordelijkheid waarbij je de nodige ondersteuning krijgt bij onze klant. De waarde levenslang leren is hier zeker aan de orde. Bij opstart volg je een volledig onboarding-traject bestaande uit fysieke opleidingen, e-learning, begeleiding on the job door ervaren collega's, IT-opleidingen... Ook voor de meest ervaren medewerkers worden er steeds opleidingsdagen georganiseerd zodat zij op de hoogte blijven van de veranderingen binnen bv. sociale wetgeving, compliance en dergelijke meer. Zo kunnen zij hun expertise blijvend overdragen naar de klant!

Deze dienstverlening is dan ook de rode draad die gevolgd wordt door alle medewerkers.
Onze klant biedt zijn medewerkers voldoende mogelijkheden om autonoom te werken, verantwoordelijkheid te nemen en hun ambities te bereiken. Wederzijds vertrouwen en een open communicatiestijl vormen hierin een belangrijke meerwaarde. Transparantie wordt hier dan ook als een kernwaarde gezien.

Een medewerker getuigt: "Je krijgt hier de kans om mee te werken aan de evolutie van het bedrijf. We werken hier in een sfeer van bereidwilligheid, verantwoordelijkheid, dynamisme en vertrouwen. Het is aangenaam om jezelf te kunnen blijven en het beste van jezelf te geven."

Ondanks de grootte van deze onderneming, kom je toch terecht in een familiale werkomgeving waarbij de verschillende teams sterk op elkaar zijn ingespeeld en zeer nauw samenwerken om een uitstekende service te bieden. Eenmaal per jaar komt het hele bedrijf samen voor een groot personeelsfeest die ze toepasselijk 'de fiësta' noemen. De verschillende departementen organiseren samen wel eens een after work drink, teambuildingsactiviteit of gaan samen lunchen over de middag. De eerste dag van een nieuwe medewerker wordt in de kijker gezet, verjaardagen en feestdagen worden gevierd... En om de samenhorigheid over de verschillende vestigingen nog meer aan te wakkeren is er een tijdschrift en podcast.

Ben je bereid om levenslang te investeren in jouw payroll-kennis?
Wil je een deel uitmaken van een hecht team die samen streeft naar klantentevredenheid?
> Aarzel dan niet om ons te contacteren via onderstaande gegevens.

Informations sur l'entreprise

Met een 30-tal kantoren en net geen 2000 medewerkers, is onze klant toonaangevend binnen de HR-sector. Als medewerker ondersteun en adviseer je 81.000 ondernemingen en 135.000 kleine zelfstandigen met hun personeelszaken.

Een hele verantwoordelijkheid waarbij je de nodige ondersteuning krijgt bij onze klant. De waarde levenslang leren is hier zeker aan de orde. Bij opstart volg je een volledig onboarding-traject bestaande uit fysieke opleidingen, e-learning, begeleiding on the job door ervaren collega's, IT-opleidingen... Ook voor de meest ervaren medewerkers worden er steeds opleidingsdagen georganiseerd zodat zij op de hoogte blijven van de veranderingen binnen bv. sociale wetgeving, compliance en dergelijke meer. Zo kunnen zij hun expertise blijvend overdragen naar de klant!

Deze dienstverlening is dan ook de rode draad die gevolgd wordt door alle medewerkers.
Onze klant biedt zijn medewerkers voldoende mogelijkheden om autonoom te werken, verantwoordelijkheid te nemen en hun ambities te bereiken. Wederzijds vertrouwen en een open communicatiestijl vormen hierin een belangrijke meerwaarde. Transparantie wordt hier dan ook als een kernwaarde gezien.

Een medewerker getuigt: "Je krijgt hier de kans om mee te werken aan de evolutie van het bedrijf. We werken hier in een sfeer van bereidwilligheid, verantwoordelijkheid, dynamisme en vertrouwen. Het is aangenaam om jezelf te kunnen blijven en het beste van jezelf te geven."

Ondanks de grootte van deze onderneming, kom je toch terecht in een familiale werkomgeving waarbij de verschillende teams sterk op elkaar zijn ingespeeld en zeer nauw samenwerken om een uitstekende service te bieden. Eenmaal per jaar komt het hele bedrijf samen voor een groot personeelsfeest die ze toepasselijk 'de fiësta' noemen. De verschillende departementen organiseren samen wel eens een after work drink, teambuildingsactiviteit of gaan samen lunchen over de middag. De eerste dag van een nieuwe medewerker wordt in de kijker gezet, verjaardagen en feestdagen worden gevierd... En om de samenhorigheid over de verschillende vestigingen nog meer aan te wakkeren is er een tijdschrift en podcast.

Ben je bereid om levenslang te investeren in jouw payroll-kennis?
Wil je een deel uitmaken van een hecht team die samen streeft naar klantentevredenheid?
> Aarzel dan niet om ons te contacteren via onderstaande gegevens.
En tant qu'International Clients Payroll Consultant à Bruxelles, vous avez le profil suivant :

  • Vous êtes en possession d'un bachelier ;
  • Vous avez au moins 2 ans d'expérience en payroll/service du personnel/... ;
  • Vous communiquez très couramment en néerlandais ou en français et en anglais ;
  • Vous n'avez pas peur de l'administration et vous êtes vous-même dès que vous avez la tête dans les chiffres ;
  • Vous êtes de nature précise et orientée résultats ;
  • Vous êtes fort en communication et orienté vers le client.

Votre profil

En tant qu'International Clients Payroll Consultant à Bruxelles, vous avez le profil suivant :

  • Vous êtes en possession d'un bachelier ;
  • Vous avez au moins 2 ans d'expérience en payroll/service du personnel/... ;
  • Vous communiquez très couramment en néerlandais ou en français et en anglais ;
  • Vous n'avez pas peur de l'administration et vous êtes vous-même dès que vous avez la tête dans les chiffres ;
  • Vous êtes de nature précise et orientée résultats ;
  • Vous êtes fort en communication et orienté vers le client.
Als payroll consultant kom je terecht in een hecht team van een 7-tal medewerkers die goed op elkaar ingespeeld zijn. Er heerst een leuke sfeer onder de collega's en je kan steeds bij elkaar terecht bij vragen/opmerkingen...

Werken in dit bedrijf brengt heel wat wederzijdse flexibiliteit met zich mee. Als payroll consultant zorg je ervoor dat je jouw deadlines haalt.

Daartegenover staat:
  • een tewerkstelling optie vast met mogelijkheid tot onmiddellijk vast contract (bespreekbaar)
  • een voltijds uurrooster van 40 uur per week
  • glijdende werkuren : je start ten laatste om 10u00, kan een middagpauze nemen van min. 30 minuten of max. 2 uur en je kan ten vroegste stoppen om 15u45
  • eens volledig ingewerkt (+/- 6 maand) mag je max. 3 dagen per week van thuis uit werken; dit is geen verplichting
  • max. 35 verlofdagen die in onderling overleg met de collega's naar keuze kan worden ingepland; zij vormen dan ook een back up voor jouw klanten in jouw afwezigheid
  • één extra verlofdag bouw je op per 5 jaar anciënniteit

Financieel ziet het loonspakket er als volgt uit:
  • een bespreekbaar bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring
  • een bonus van 10% na 1 jaar anciënniteit
  • maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • ecocheques van €250 per jaar
  • hospitalisatieverzekering en privéongevallenverzekering
  • groepsverzekering
  • kosten van het openbaar vervoer die 100% worden terugbetaald
  • een cafetariaplan (wagen, elektrische fiets, gsm, laptop...)

Tot slot waardeert onze klant ambitie bij zijn payroll consultants. Er kan een groeitraject op maat voorzien worden die door de managers mee gemonitord en geëvalueerd word.

Nous vous offrons

Als payroll consultant kom je terecht in een hecht team van een 7-tal medewerkers die goed op elkaar ingespeeld zijn. Er heerst een leuke sfeer onder de collega's en je kan steeds bij elkaar terecht bij vragen/opmerkingen...

Werken in dit bedrijf brengt heel wat wederzijdse flexibiliteit met zich mee. Als payroll consultant zorg je ervoor dat je jouw deadlines haalt.

Daartegenover staat:
  • een tewerkstelling optie vast met mogelijkheid tot onmiddellijk vast contract (bespreekbaar)
  • een voltijds uurrooster van 40 uur per week
  • glijdende werkuren : je start ten laatste om 10u00, kan een middagpauze nemen van min. 30 minuten of max. 2 uur en je kan ten vroegste stoppen om 15u45
  • eens volledig ingewerkt (+/- 6 maand) mag je max. 3 dagen per week van thuis uit werken; dit is geen verplichting
  • max. 35 verlofdagen die in onderling overleg met de collega's naar keuze kan worden ingepland; zij vormen dan ook een back up voor jouw klanten in jouw afwezigheid
  • één extra verlofdag bouw je op per 5 jaar anciënniteit

Financieel ziet het loonspakket er als volgt uit:
  • een bespreekbaar bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring
  • een bonus van 10% na 1 jaar anciënniteit
  • maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • ecocheques van €250 per jaar
  • hospitalisatieverzekering en privéongevallenverzekering
  • groepsverzekering
  • kosten van het openbaar vervoer die 100% worden terugbetaald
  • een cafetariaplan (wagen, elektrische fiets, gsm, laptop...)

Tot slot waardeert onze klant ambitie bij zijn payroll consultants. Er kan een groeitraject op maat voorzien worden die door de managers mee gemonitord en geëvalueerd word.
Chatter avec cette agence
Neem contact op met Sidney via +32 2 738 04 17
Numéro d'agrément: 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler pour International Clients Payroll Consultant - Brussel