Poste vacant
Key Account Customer service
Machelen
Possibilité fixe

2700.00 - 3600.00 / mois
16/9/2024
Brabant Flamand
Logistique et distribution
Employé
Jour
-
Temps plein

446005
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Thuiswerk mogelijk,
Extralegale voordelen,
Loon naar ervaring

Description de l'emploi

Als Customer Service ben je een belangrijke schakel voor een optimale klantbeleving. Door jouw expertise en gedrevenheid om de klant de juiste service te bieden

Als Key Account Customer Service Medewerker import luchtvracht op de Customer Service afdeling van onze klant maak je deel uit van een gedreven team met gezellige collega’s dat verantwoordelijk is voor het bedienen van de Key Accounts. Het is een hecht en dynamisch team en iedereen werkt met een grote mate van zelfstandigheid en eigen verantwoording. Het is dé ideale plek om alle ins en outs van de supply chain van een grote logistieke organisatie te leren kennen.
Wat doe je dan zoal?

  • Je bezorgt onze klanten A-Z informatie met betrekking tot hun hun luchtvrachtzendingen en pakt nieuwe zendingen op die worden aangemeld;

  • Hiertoe zorg je voor de juiste documenten en stem je af met de klanten, rederijen en wegvervoerders. Uiteraard leg je alles goed vast in het systeem;

  • De verdeling van het werk doe je samen met je teamgenoten; jullie zijn allemaal allround en kunnen elkaar goed ondersteunen;

  • Uiteraard zorg je ervoor dat je klanten goed geïnformeerd zijn over de status van hun zendingen (track&trace), leveringsperiode en tarieven en ben je tevens verantwoordelijk voor de facturatie.


Je kan je vlot uitdrukken in één van beide landstalen. Je hebt een basis van de andere landstalen.

Votre profil


  • Plannen en organiseren

  • Flexibiliteit

  • Communiceren

  • Zelfstandigheid

  • Commercieel inzicht

  • Klantgerichtheid

  • Samenwerken




Informations sur l'entreprise

Representation in more than 90 locations throughout Europe, including our newest company office in Belgium, our client offers customers the same friendly, flexible service they enjoy in the U.S. or other locations. We offer pickups and deliveries to most Western European locations within 72 hours. This competitive advantage means you are a step ahead of your competitors in North America and Europe. In today's global economy, you need a shipping partner who knows foreign culture, language, trade laws and customs requirements. Rely on us to make your European shipping experience worry-free and seamless. We look forward to putting our international expertise to work for you and your company.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.