Poste vacant
Klantendienstmedewerker backoffice - Callcenter Gent
Gand
Possibilité fixe

2206.00 - 2664.00 / mois
25/10/2024
Flandre Occidentale
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

457852
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Voor de vacature als klantendienstmedewerker bieden wij onderstaande:


  • Voltijds werken van ma-vrij (8u30-17u)

  • Thuiswerk mogelijk na inwerkperiode van 1 maand

  • Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer

  • Je komt terecht in een groot maar hecht en collegiaal team

  • Elke dag weer mogelijkheden om te groeien, te leren en trainingen te volgen

  • Optie vast

  • Vast bruto loon naargelang ervaring € 2206,74 - € 2664,60

  • Maaltijdcheques na 3 maanden in dienst van € 8/ gewerkte dag

  • Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten


Description de l'emploi

Wij gaan op zoek naar klantendienstmedewerkers voor een drinkwaterbedrijf:
Wat kan je praktisch verwachten van je job?


  • Klanten op een vriendelijke manier telefonisch kunnen verder helpen

  • Je behandelt vooral de verwerking van verhuisdocumenten

  • Beheer en onderhoud de klantgegevens

  • Standaard dossiers opmaken zoals gerichte brieven, mails, verslagen en documenten in het Nederlands

  • Je kan opstarten op 4 november

  • Het is een tijdelijke job van 6 maand, heb je een positieve evaluatie dan word je verplaatst naar een ander project binnen dezelfde werkgever


Votre profil

Voor deze functie als klantendienstmedewerker zijn onderstaande zaken van belang:


  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, kan jij vlot Frans? Dan is dat een plus

  • Je hebt bij voorkeur een eerst ervaring achter de rug met klantencontact en/of facturatie

  • Je werkt in het kantoor van Gent na 1 maand heb je de mogelijkheid om 3 dagen van thuis uit te werken

  • Je bent sterk in administratie

  • Jouw PC skills zijn on point

  • Je bent commercieel en hulpvaardig ingesteld

  • Je kan moeilijkere of problematieke vragen analyseren, interpreteren en een aangepaste oplossing vinden


Informations sur l'entreprise

Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.