Poste vacantNotarieel MedewerkerZaventemPossibilité fixe
f351f316-e556-47e8-8465-f9acff79681b
nl
FULL_TIME
29/10/2024
Brabant Flamand
Brabant Flamand
Droit
Droit
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452431
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Wij bieden jou een uitdagende en gevarieerde functie binnen een jong en dynamisch bedrijf dat volop in ontwikkeling is.
Afhankelijk van jouw kennis en ervaring, word je ingezet op projecten die haalbaar zijn binnen een redelijke afstand van je woonplaats.
Als beloning ontvang je een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen, waaronder een firmawagen, tankkaart en hospitalisatieverzekering. Daarnaast investeren we in jouw groei met relevante sectorgerichte opleidingen en organiseren we leuke teamactiviteiten, zoals ontbijtsessies en afterworks.
Afhankelijk van jouw kennis en ervaring, word je ingezet op projecten die haalbaar zijn binnen een redelijke afstand van je woonplaats.
Als beloning ontvang je een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen, waaronder een firmawagen, tankkaart en hospitalisatieverzekering. Daarnaast investeren we in jouw groei met relevante sectorgerichte opleidingen en organiseren we leuke teamactiviteiten, zoals ontbijtsessies en afterworks.
Description de l'emploi
Als Notarieel Medewerker bij onze outsourcing klant, vervul je volgend takenpakket:
Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal, draag je verantwoordelijkheid voor diverse administratieve taken, waaronder agendabeheer, postverwerking, kopieerwerk en dossierverdeling. Daarnaast ben je de spil bij het opstarten van dossiers en bevestig je het ontvangst daarvan aan onze cliënten.
Bovendien voer je grondige opzoekingen uit voor juridische aktes en ben je betrokken bij het opstellen van akten binnen verschillende rechtsdomeinen, zoals vastgoed, schenkingen, familiezaken, nalatenschappen en vennootschappen.
Ook post-akte formaliteiten, zoals correspondentie met banken, het opstellen van afschriften en e-registraties, vallen onder jouw verantwoordelijkheid. Legalisaties behoren eveneens tot je takenpakket.
Het is belangrijk te benadrukken dat de exacte invulling van deze functie kan variëren, afhankelijk van het project. We houden hierbij rekening met jouw voorkeur en expertise.
Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal, draag je verantwoordelijkheid voor diverse administratieve taken, waaronder agendabeheer, postverwerking, kopieerwerk en dossierverdeling. Daarnaast ben je de spil bij het opstarten van dossiers en bevestig je het ontvangst daarvan aan onze cliënten.
Bovendien voer je grondige opzoekingen uit voor juridische aktes en ben je betrokken bij het opstellen van akten binnen verschillende rechtsdomeinen, zoals vastgoed, schenkingen, familiezaken, nalatenschappen en vennootschappen.
Ook post-akte formaliteiten, zoals correspondentie met banken, het opstellen van afschriften en e-registraties, vallen onder jouw verantwoordelijkheid. Legalisaties behoren eveneens tot je takenpakket.
Het is belangrijk te benadrukken dat de exacte invulling van deze functie kan variëren, afhankelijk van het project. We houden hierbij rekening met jouw voorkeur en expertise.
Votre profil
Allereerst vragen we om minimaal 2 jaar relevante werkervaring, waarbij specifieke notariële ervaring absoluut vereist is.
Een formeel diploma is niet strikt noodzakelijk, maar het bezit van de nodige juridische kennis is een absolute must.
Daarnaast is het van belang dat je vertrouwd bent met gangbare computerapplicaties zoals Outlook, Word en Excel. Belangrijk is dat je altijd bereid bent om nieuwe tools en software te leren kennen, omdat dit deel uitmaakt van de dynamische werkomgeving.
Als persoon ben je gemotiveerd en positief ingesteld, en je hebt de vaardigheden om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Nauwkeurigheid en efficiëntie behoren tot je sterke punten, evenals uitstekende communicatieve vaardigheden waarmee je effectief kunt communiceren met zowel onze gewaardeerde klanten als collega's.
Flexibiliteit, stressbestendigheid en praktische vaardigheden zijn vanzelfsprekend voor jou, en je beschikt over een geldig rijbewijs B, wat een vereiste is voor deze functie. Kortom, deze criteria vormen de basis voor succes in deze uitdagende positie.
Een formeel diploma is niet strikt noodzakelijk, maar het bezit van de nodige juridische kennis is een absolute must.
Daarnaast is het van belang dat je vertrouwd bent met gangbare computerapplicaties zoals Outlook, Word en Excel. Belangrijk is dat je altijd bereid bent om nieuwe tools en software te leren kennen, omdat dit deel uitmaakt van de dynamische werkomgeving.
Als persoon ben je gemotiveerd en positief ingesteld, en je hebt de vaardigheden om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Nauwkeurigheid en efficiëntie behoren tot je sterke punten, evenals uitstekende communicatieve vaardigheden waarmee je effectief kunt communiceren met zowel onze gewaardeerde klanten als collega's.
Flexibiliteit, stressbestendigheid en praktische vaardigheden zijn vanzelfsprekend voor jou, en je beschikt over een geldig rijbewijs B, wat een vereiste is voor deze functie. Kortom, deze criteria vormen de basis voor succes in deze uitdagende positie.
Informations sur l'entreprise
Onze klant is outsourcing partner bij uitstek en werd een tiental jaar geleden opgericht, met de ambitie om duurzame oplossingen te vinden voor bedrijven. Hun focus ligt op het bieden van een positieve energie en drive voor hun medewerkers. "Work hard, play hard" is dan ook hun leuze. Bovendien hecht men ook veel waarde aan het creëren van een goede balans tussen werk en privé.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
29/10/2024
Brabant Flamand
Brabant Flamand
Droit
Droit
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452431