Poste vacantPersoonlijke AssistentRoeselarePossibilité fixe
c6b3615c-3786-4084-a238-6c3438b987ab
nl
FULL_TIME
2700.00 - 3000.00 / mois
13/11/2024
Flandre-Orientale
Flandre-Orientale
Administration
Administration
Assistant de gestion
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
443366
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Aanbod:
- Auto en tankkaart/ laadpas;
- Laptop;
- Mobiele telefoon;
- Netto onkostenvergoeding
Description de l'emploi
Als Persoonlijke Assistent ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het managementteam door diverse administratieve taken over te nemen. Je zorgt ervoor dat het managementteam en andere leden goed geïnformeerd zijn over de gang van zaken binnen de organisatie en volgt actiepunten op.
Taken:
Waar mogelijk zoek je zelfstandig antwoorden op basis van je kennis van de organisatie
Taken:
- Proactief en efficiënt agendabeheer van het managementteam, inclusief het prioriteren en inplannen van binnenkomende verzoeken en vragen.
Waar mogelijk zoek je zelfstandig antwoorden op basis van je kennis van de organisatie
- Notuleren, verslagen opmaken en versturen van actiepunten naar betrokkenen
- Ondersteuning bij de planning en organisatie van keynotes en congressen, inclusief
- Opstellen van PowerPoint-Presentaties voor keynotes
- Bijwonen van keynotes
- Technische ondersteuning bieden
- Reizen en evenementen inplannen en organiseren
- Vormgeven, opstellen en uitsturen van Social media posts (LinkedIn, Instagram, Facebook).
Votre profil
Voor de functie van Persoonlijke Assistent beschik je over:
- Uitstekende beheersing van de Engelse taal + Frans
- Kennis van Social media platforms
- Vaardig in het maken van presentaties
- Bekwaam in het gebruik van agenda- en planningstools (zoals Outlook en Google Agenda)
- Vaardig met Microsoft Office-toepassingen en Office365; Goeie kennis van excel
- Bekend met communicatietechnologieën
- Goede schriftelijke communicatievaardigheden
- Snel en accuraat kunnen typen
- Bekwaam in documentbeheer: bestandsorganisatie en archivering
- Vaardigheid in rapportage en administratie, waaronder het opstellen van notulen en rapporten, verzamelen en analyseren van gegevens, verwerken van onkosten, bijhouden van budgetten, en opstellen van zakelijke correspondentie
- Projectmatig kunnen werken.
Informations sur l'entreprise
House of HR has offices in Belgium, the Netherlands, France, Germany, Poland, Portugal, Switzerland and Romania – with concrete expansion plans across Europe.
House of HR has approximately 1,532 in-house employees and will achieve a sales turnover of over one billion euro by the end of 2016.
House of HR has approximately 1,532 in-house employees and will achieve a sales turnover of over one billion euro by the end of 2016.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2700.00 - 3000.00 / mois
13/11/2024
Flandre-Orientale
Flandre-Orientale
Administration
Administration
Assistant de gestion
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
443366
Postuler maintenant
chargement