Poste vacantService Advisor Automotive Premium BrandAudenardePossibilité fixe
75e48a10-4d55-446f-bf25-19cd45cffc67
nl
FULL_TIME
2300.00 - 3000.00 / mois
15/11/2024
Flandre Occidentale
Flandre Occidentale
Administration
Administration
Réceptionniste
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452293
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
- Marktconform bruto maandloon (in functie van jouw ervaring)
- Maaltijd- en ecocheques
- Tal van opleidingen die worden aangeboden vanuit Mercedes-Benz
- 40h week met 12 betaalde Adv-dagen
- Een mogelijkheid om na 6 maanden een fietsleasing aan te gaan
Avantages sociaux
Assurance collective
Voiture d’entreprise
Bons de repas
Jours de congé
Assurance hospitalisation
Ecochèques
Parcours de formation (+ formation rémunérée)
Accessibilité par les transports publics
Indemnité de vélo
Vélo d’entreprise
Description de l'emploi
Als Service Advisor sta jij garant voor een uitstekende dienst naverkoop bij de klant! Dit binnen een zeer erkende dealer in de regio, premium brand. Je komt terecht in een zeer mooie vestiging in Oudenaarde.
Hoe ziet jouw dag er nu exact uit? Wel, je bent als het ware het eerste aanspreekpunt voor de klant betreft diverse vragen omtrent herstellingen en onderhoud.
Wanneer de klant contact opneemt ben jij in staat het probleem grondig te analyseren & door te briefen aan de mechaniekers. Er brandt een lampje op de klant zijn/haar dashboard? Jij weet precies hoe je kan helpen!
Indien dit niet vanop afstand kan verholpen worden, plan je een afspraak in rekening houdend met de duur van de herstelling/onderhoud. Natuurlijk zijn er collega's aanwezig bij te complexe technische vragen. Je plant de afspraak in & laat de klant uiteraard weten wanneer hij/zij mag binnenkomen. De klant zal een vervangwagen nodig hebben? Alsook hier bied jij hulp. De dag van de afspraak onthaal je de klant aan de receptie. Hierbij geef je hen de best mogelijke customer experience. Je legt helder uit wat er zal gebeuren aan de wagen, en indien de klant wat moet wachten, bied je ook nog even een koffie aan? Je maakt een werkfiche op waardoor de mechaniekers weten wat hen te doen staan. Indien er tijdens de werkzaamheden extra zaken worden opgemerkt (bv. dringende vervanging ruitenwissers) dan geef je dit alsook door aan de klant. Je bent dé spilfiguur tussen de klant en de werkplaats. Het administratieve luik van jouw job als service advisor bestaat voornamelijk uit het opmaken van werkfiches & facturatie.
Samengevat: een leuke mix tussen fysiek klantencontact, mailverkeer, administratie, telefonie, contact met de collega's, ….
Hoe ziet jouw dag er nu exact uit? Wel, je bent als het ware het eerste aanspreekpunt voor de klant betreft diverse vragen omtrent herstellingen en onderhoud.
Wanneer de klant contact opneemt ben jij in staat het probleem grondig te analyseren & door te briefen aan de mechaniekers. Er brandt een lampje op de klant zijn/haar dashboard? Jij weet precies hoe je kan helpen!
Indien dit niet vanop afstand kan verholpen worden, plan je een afspraak in rekening houdend met de duur van de herstelling/onderhoud. Natuurlijk zijn er collega's aanwezig bij te complexe technische vragen. Je plant de afspraak in & laat de klant uiteraard weten wanneer hij/zij mag binnenkomen. De klant zal een vervangwagen nodig hebben? Alsook hier bied jij hulp. De dag van de afspraak onthaal je de klant aan de receptie. Hierbij geef je hen de best mogelijke customer experience. Je legt helder uit wat er zal gebeuren aan de wagen, en indien de klant wat moet wachten, bied je ook nog even een koffie aan? Je maakt een werkfiche op waardoor de mechaniekers weten wat hen te doen staan. Indien er tijdens de werkzaamheden extra zaken worden opgemerkt (bv. dringende vervanging ruitenwissers) dan geef je dit alsook door aan de klant. Je bent dé spilfiguur tussen de klant en de werkplaats. Het administratieve luik van jouw job als service advisor bestaat voornamelijk uit het opmaken van werkfiches & facturatie.
Samengevat: een leuke mix tussen fysiek klantencontact, mailverkeer, administratie, telefonie, contact met de collega's, ….
Votre profil
Als Service Advisor kan jij je hierin herkennen:
Allereerste is het belangrijk dat je over technische kennis beschikt betreft alle auto onderdelen. Waarom? Het is namelijk belangrijk dat je de uit te voeren werken kan inschatten naar timing toe & zo jouw planning kan opmaken. Je hebt een relevante studie gevolgd, ervaring, je sleutelt in jouw vrije tijd aan jouw eigen wagen? Ook jij komt in aanmerking! Een basiskennis, daar kunnen we al mee verder! Je hebt interesse om je volledig te ontplooien hierin? Motiveer ons waarom jij in aanmerking komt!
Je bent klantvriendelijk en kan vlot en duidelijk communiceren zowel naar de klant als naar jouw collega's. Dit alsook met de nodige assertiviteit. Je mag namelijk wel eens achter de veren zitten van de collega's in de werkplaats: jij wil de klant niet laten wachten! Ook op hectische momenten weet jij de kalmte te bewaren en blijf je steeds vriendelijk.
Je hebt geen moeite om te schakelen tussen telefonie, mailverkeer, administratie & een ongeduldige klant voor jouw neus: stressbestendig zijn is dus een must!
Je bent organisatorisch sterk want jij beheert de planning. De programma's waar de klant mee werkt zijn redelijk complex, dus jij kan vlot met de PC overweg. Je kan ook vlot typen.
Je hebt een professioneel en verzorgd voorkomen, aangezien je het eerste contact bent.
Allereerste is het belangrijk dat je over technische kennis beschikt betreft alle auto onderdelen. Waarom? Het is namelijk belangrijk dat je de uit te voeren werken kan inschatten naar timing toe & zo jouw planning kan opmaken. Je hebt een relevante studie gevolgd, ervaring, je sleutelt in jouw vrije tijd aan jouw eigen wagen? Ook jij komt in aanmerking! Een basiskennis, daar kunnen we al mee verder! Je hebt interesse om je volledig te ontplooien hierin? Motiveer ons waarom jij in aanmerking komt!
Je bent klantvriendelijk en kan vlot en duidelijk communiceren zowel naar de klant als naar jouw collega's. Dit alsook met de nodige assertiviteit. Je mag namelijk wel eens achter de veren zitten van de collega's in de werkplaats: jij wil de klant niet laten wachten! Ook op hectische momenten weet jij de kalmte te bewaren en blijf je steeds vriendelijk.
Je hebt geen moeite om te schakelen tussen telefonie, mailverkeer, administratie & een ongeduldige klant voor jouw neus: stressbestendig zijn is dus een must!
Je bent organisatorisch sterk want jij beheert de planning. De programma's waar de klant mee werkt zijn redelijk complex, dus jij kan vlot met de PC overweg. Je kan ook vlot typen.
Je hebt een professioneel en verzorgd voorkomen, aangezien je het eerste contact bent.
Informations sur l'entreprise
Deze familiale KMO is uitgebloeid tot toonaangevend Mercedes-Benz-verdeler gespecialiseerd in persoonswagens, bestelwagens, trucks, oldtimers, eBikes, smart, Brabus, … Ze beschikken alsook over een eigen carrosserieafdeling 'Carrosserie Plus' waarbij een uitstekende service op nummer 1 staat. Hiernaast bieden ze tal van mobiliteitsoplossingen aan zoals: private lease, renting, huur op lange termijn & leasing. Het hoofdkantoor bevindt zich in Waregem. Hiernaast gaan de ondertussen meer dan 300 medewerkers elke dag gepassioneerd aan de slag in: Kortrijk, Menen, Oudenaarde, Deinze, Moeskroen, Harelbeke, Lille, Valenciennes & binnenkort in Duinkerke!
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2300.00 - 3000.00 / mois
15/11/2024
Flandre Occidentale
Flandre Occidentale
Administration
Administration
Réceptionniste
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452293
Postuler maintenant
chargement