Poste vacantService Coördinator ZaventemPossibilité fixe
f351f316-e556-47e8-8465-f9acff79681b
nl
FULL_TIME
2200.00 - 3000.00 / mois
24/9/2024
Brabant Flamand
Brabant Flamand
Administration
Administration
Réceptionniste
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452841
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Je komt terecht bij een zeer erkende speler binnen de vrachtwagens. Laat ons zeggen de Rolls-Royce van de trucks. Ze bieden jou een vast contract aan na uitzend (bespreekbaar). Brutoloon bespreekbaar naar ervaring aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, woon-werkvergoeding, groepsverzekering (vast in dienst), hospitalisatieverzekering (vast in dienst). Je hebt 20 wettelijke vakantiedagen, 1 anciënniteit dag per 5 jaar dienst, en 9 ADV dagen. Trouw je of je viert de geboorte van jouw kindje? Dan ontvang je alsook een premie. Daarnaast kan je ook beroep doen op korting bij aankoop van een privéwagen of korting op private lease. Fietslease kan ook na 1 jaar anciënniteit. Ze bieden ook tal van benefits@work aan. Wil je een nieuwe stofzuiger met korting? Check! En als laatste kan je ook genieten van tal van ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Avantages sociaux
Bons de repas
Jours de congé
Assurance hospitalisation
Ecochèques
Parcours de formation (+ formation rémunérée)
Accessibilité par les transports publics
Description de l'emploi
Wil jij gaan werken voor de rolls-royce van de vrachtwagens? Lees zeker verder!
We zijn op zoek naar een Service Coördinator in Zaventem voor de afdeling "Assistance". Deze afdeling kan je zien als de eerste hulplijn voor alle klanten.
Jouw klanten zijn internationaal, deze diversiteit zorgt ervoor dat jouw job nog boeiender en uitdagender wordt! Jij gebruikt graag jouw talen? Check!
De assistance-afdeling in Zaventem is hoofdzakelijk verantwoordelijk voor klanten uit Benelux, Frankrijk en Marokko.
We zijn op zoek naar een Service Coördinator in Zaventem voor de afdeling "Assistance". Deze afdeling kan je zien als de eerste hulplijn voor alle klanten.
Jouw klanten zijn internationaal, deze diversiteit zorgt ervoor dat jouw job nog boeiender en uitdagender wordt! Jij gebruikt graag jouw talen? Check!
De assistance-afdeling in Zaventem is hoofdzakelijk verantwoordelijk voor klanten uit Benelux, Frankrijk en Marokko.
- Jij zorgt ervoor dat ze snel en efficiënt worden verder geholpen.
- De vragen die binnenkomen hebben betrekking tot een depannage, lekke band, starthulp, ...).Hierna ga je uiteraard je klanten op regelmatige tijdstippen informeren i.v.m. hun probleem.
- Dit alles wordt opgebouwd in een dossier die jij van opstart tot afsluit in het oog houdt.
- Je helpt de klant en analyseert het probleem, zoekt de dichtstbijzijnde garage, communiceert naar de klant, stelt de werkplaatsen op de hoogte van de uit te voeren werken, ...
- De Assistance is 24/24 bereikbaar. Hierdoor is het een vereiste om in shiften te werken. Je werkt in een systeem waar je zowel vroege, late, nacht- en weekendwerk doet. Geen schrik, dit wordt absoluut gecompenseerd door veel vrije dagen en uiteraard premies! De late shift en nachtshift kan ook perfect van thuis uit. Daarnaast hanteren ze 70% kantoorwerk, 30% thuiswerk.
- Als nieuwe collega kom je terecht in supertof team van 17 collega’s en rapporteer je aan de teamleiders.
- Als je op zoek bent naar een dynamische en uitdagende job, waar elke dag anders is – solliciteer dan zeker!
Votre profil
Onze nieuwe Service Coördinator in Zaventem kan zich hierin herkennen:
Nog geen ervaring maar duidelijke motivatie? Overtuig ons!
- Bachelor denkvermogen met ervaring in een klantendienst, pechverhelping of contactcenter…
Nog geen ervaring maar duidelijke motivatie? Overtuig ons!
- Schoolverlaters met technische bagage zijn zeer welkom.
- Zeer goede talenkennis: NL/FR/ENG. Duits is een absolute meerwaarde.
- zelfstandig, service- en oplossingsgericht werken is jouw ding!
- Je bent een teamplayer, je komt namelijk terecht in een team van 17 toffe collega's
- In shiften werken schrikt je niet af (vroege, dag, late, nacht en weekendwerk) Daartegenover kan je profiteren van veel vrije dagen!
Informations sur l'entreprise
Werken bij dit bedrijf is werken aan een premium product in een veelzijdige en uitdagende omgeving waarin medewerkers de ruimte krijgen om zich zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen. Als doelstelling hebben ze "King of the Road" zijn voor hun klanten, maar ook voor hun medewerkers. De klanten zijn terecht veeleisend, zowel voor het product als voor de organisatie. Deze onderneming is hier volledig op ingespeeld.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2200.00 - 3000.00 / mois
24/9/2024
Brabant Flamand
Brabant Flamand
Administration
Administration
Réceptionniste
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452841