Poste vacantTraineeship Klantenadviseur - BrusselBruxellesPossibilité fixe
282a5c57-55e5-4d3f-a248-1060c53b51a3
nl
FULL_TIME
2000.00 - 2300.00 / mois
27/9/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Financier
Financier
Conseiller bancaire
Employé
Employé
Jour,
Continu,
Week-end
-
Temps plein
451887
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Deze functie gaat gepaard met een voltijdse tewerkstelling van 37 uur per week. Om de klantenservice optimaal te houden, wordt er gewerkt met een shiften-systeem met uren tussen 8u00 en 20u00 (8u-16u/10u-18u/12u-20u). Een keer per maand werk je op zaterdagvoormiddag van 9u00 tot 12u30. Deze uren worden in de werkweek gecompenseerd (recup). Onze klant voorziet geen overuren.
Na een succesvolle uitzendperiode van 6 maand via Accent, volgen nog 2 contracten van bepaalde duur (2x 6 maand) waarbij er op vaste momenten evaluatiegesprekken worden gevoerd. Hierna ontvang je jouw vast contract bij onze klant.
Financieel:
Het sollicitatieproces van onze klant gaat zeer vlot. Twee gesprekken binnen max. 2 weken ingepland. Bij 2 positieve gesprekken volgt er een loonsvoorstel.
Onze klant beseft dat het op vandaag snel moet gaan en laat er dus geen gras over groeien.
Na een succesvolle uitzendperiode van 6 maand via Accent, volgen nog 2 contracten van bepaalde duur (2x 6 maand) waarbij er op vaste momenten evaluatiegesprekken worden gevoerd. Hierna ontvang je jouw vast contract bij onze klant.
Financieel:
- een bruto maandloon afhankelijk van jouw werkervaring
- maaltijdcheques : €8 per dag
- 32 verlofdagen per jaar (20 wettelijke verlofdagen en betaalde 12 adv-dagen)
Het sollicitatieproces van onze klant gaat zeer vlot. Twee gesprekken binnen max. 2 weken ingepland. Bij 2 positieve gesprekken volgt er een loonsvoorstel.
Onze klant beseft dat het op vandaag snel moet gaan en laat er dus geen gras over groeien.
Description de l'emploi
Onze klant heeft een mooi programma uitgewerkt om jou kennis te laten maken met de financiële sector: een traineeship als klantenadviseur.
Jouw parcours start in het hoofdkantoor te Brussel waar je commerciële vaardigheden en productkennis wordt aangescherpt. Je wordt er ondergedompeld in de wondere wereld van financiën en verzekeringen.
Je start als financieel adviseur, wat je kan vergelijken met een functie als commerciële klantendienstmedewerker. Je staat klanten met prangende vragen te woord, luistert naar hun noden en wensen en speelt hier commercieel op in.
Klanten contacteren de klantendienst met een brede waaier aan vragen over verschillende bankproducten. Jij gaat als financieel adviseur deze vragen beantwoorden en de klant voldoende informeren over de diensten/producten. Is er een vraag waar je niet meteen het antwoord op weet, dan volg je dit nauwgezet op.
Door jouw goed ontwikkelde luistervaardigheden pik je ook opportuniteiten op in deze telefonische gesprekken. Hier speel je dan ook op in om bepaalde producten/diensten in de kijker te zetten. Voorbeelden: leningen, kredietkaarten, verzekeringen, lopende rekeningen, depositorekeningen... Bij interesse van de klant, sluit je ofwel telefonisch een verkoop af of plan je een afspraak in voor het regionaal kantoor in de buurt van jouw klant.
Het leuke aan deze functie is dat je een lange termijn relatie kan opbouwen met jouw klanten. Hierdoor realiseer je een groei van jouw eigen klantenportefeuille en vergroot je het banknetwerk.
Na het volledige opleidingstraject kan je als klantenadviseur aan de slag in één van de regionale kantoren waar jouw persoonlijk groeitraject nog verder kan gezet worden. Of verkies je om te blijven in HQ, dan is dat ook een mogelijkheid.
Jouw parcours start in het hoofdkantoor te Brussel waar je commerciële vaardigheden en productkennis wordt aangescherpt. Je wordt er ondergedompeld in de wondere wereld van financiën en verzekeringen.
Je start als financieel adviseur, wat je kan vergelijken met een functie als commerciële klantendienstmedewerker. Je staat klanten met prangende vragen te woord, luistert naar hun noden en wensen en speelt hier commercieel op in.
Klanten contacteren de klantendienst met een brede waaier aan vragen over verschillende bankproducten. Jij gaat als financieel adviseur deze vragen beantwoorden en de klant voldoende informeren over de diensten/producten. Is er een vraag waar je niet meteen het antwoord op weet, dan volg je dit nauwgezet op.
Door jouw goed ontwikkelde luistervaardigheden pik je ook opportuniteiten op in deze telefonische gesprekken. Hier speel je dan ook op in om bepaalde producten/diensten in de kijker te zetten. Voorbeelden: leningen, kredietkaarten, verzekeringen, lopende rekeningen, depositorekeningen... Bij interesse van de klant, sluit je ofwel telefonisch een verkoop af of plan je een afspraak in voor het regionaal kantoor in de buurt van jouw klant.
Het leuke aan deze functie is dat je een lange termijn relatie kan opbouwen met jouw klanten. Hierdoor realiseer je een groei van jouw eigen klantenportefeuille en vergroot je het banknetwerk.
Na het volledige opleidingstraject kan je als klantenadviseur aan de slag in één van de regionale kantoren waar jouw persoonlijk groeitraject nog verder kan gezet worden. Of verkies je om te blijven in HQ, dan is dat ook een mogelijkheid.
Votre profil
Om te kunnen starten, is het belangrijk dat je minstens beschikt over een bachelor-diploma.
Het is belangrijk dat je over sterke communicatieve vaardigheden beschikt. Je hebt voldoende overtuigingskracht om telefonisch mensen aan te zetten tot actie. Je staat sterk in je schoenen in de Nederlandse of de Franse taal. Het voeren van commerciële gesprekken in één van deze talen, schrikken je absoluut niet af. Tweetaligheid speelt hier wel als troef.
Gezien het gaat om een traineeship is het belangrijk dat je over een gezonde dosis doorzettingsvermogen en leergierigheid beschikt. Onze klant investeert enorm in hun medewerkers en dit engagement verwachten ze ook van jou terug. Dit is hetgeen ze willen zien tijdens de sollicitatiegesprekken.
Het is belangrijk dat je over sterke communicatieve vaardigheden beschikt. Je hebt voldoende overtuigingskracht om telefonisch mensen aan te zetten tot actie. Je staat sterk in je schoenen in de Nederlandse of de Franse taal. Het voeren van commerciële gesprekken in één van deze talen, schrikken je absoluut niet af. Tweetaligheid speelt hier wel als troef.
Gezien het gaat om een traineeship is het belangrijk dat je over een gezonde dosis doorzettingsvermogen en leergierigheid beschikt. Onze klant investeert enorm in hun medewerkers en dit engagement verwachten ze ook van jou terug. Dit is hetgeen ze willen zien tijdens de sollicitatiegesprekken.
Informations sur l'entreprise
Onze klant is een pionier in de wereld van beleggen, kredieten en verzekeringen. Het gaat om een zeer stabiele en internationale onderneming die zich richt op particulieren, zelfstandigen en kmo's.
In totaal werken er een 1500 medewerkers. Het hoofdkantoor is gelegen in hartje Brussel. De ligging ideaal voor een traject met het openbaar vervoer. Het HQ ligt op wandel van het treinstation. Verkies je toch om met de wagen te komen werken? Geen probleem, onze klant bezit parkeerruimte.
Meerdere jaren op rij behaalde onze klant een award voor beste werkgever. Op vlak van arbeidsomstandigheden en opleidingsmogelijkheden, springen ze enorm in het oog. Een voorbeeldje hiervan: als koffie-liefhebber en/of foodie kan je in het hoofdkantoor terecht in de Barista-bar en het Bistro-restaurant.
Jouw werkomgeving bestaat uit een volledig nieuw, zeer ruim gebouw met oog voor innovatie, natuurlijk licht en milieuprestaties. Houtstructuren en warme kleuren zorgen voor een gezellig geheel. Onze klant let op alle details zodat zijn medewerkers zich bij hen thuis kunnen voelen.
Je komt terecht in een familiaal team waar een open en eerlijke communicatiestijl wordt gehanteerd. Openheid, Optimisme en Positivisme zijn de kenmerken die elke medewerker in zich heeft.
Onze klant gelooft dat elk project, groot of klein, het beluisteren waard is. Dit wordt ook doorgetrokken naar de eigen werknemers: ook al heb je nog geen ervaring in de financiële sector, je zal de nodige ondersteuning krijgen van experts in hun vak.
In totaal werken er een 1500 medewerkers. Het hoofdkantoor is gelegen in hartje Brussel. De ligging ideaal voor een traject met het openbaar vervoer. Het HQ ligt op wandel van het treinstation. Verkies je toch om met de wagen te komen werken? Geen probleem, onze klant bezit parkeerruimte.
Meerdere jaren op rij behaalde onze klant een award voor beste werkgever. Op vlak van arbeidsomstandigheden en opleidingsmogelijkheden, springen ze enorm in het oog. Een voorbeeldje hiervan: als koffie-liefhebber en/of foodie kan je in het hoofdkantoor terecht in de Barista-bar en het Bistro-restaurant.
Jouw werkomgeving bestaat uit een volledig nieuw, zeer ruim gebouw met oog voor innovatie, natuurlijk licht en milieuprestaties. Houtstructuren en warme kleuren zorgen voor een gezellig geheel. Onze klant let op alle details zodat zijn medewerkers zich bij hen thuis kunnen voelen.
Je komt terecht in een familiaal team waar een open en eerlijke communicatiestijl wordt gehanteerd. Openheid, Optimisme en Positivisme zijn de kenmerken die elke medewerker in zich heeft.
Onze klant gelooft dat elk project, groot of klein, het beluisteren waard is. Dit wordt ook doorgetrokken naar de eigen werknemers: ook al heb je nog geen ervaring in de financiële sector, je zal de nodige ondersteuning krijgen van experts in hun vak.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2000.00 - 2300.00 / mois
27/9/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Financier
Financier
Conseiller bancaire
Employé
Employé
Jour,
Continu,
Week-end
-
Temps plein
451887