Poste vacant

Commercieel administratief medewerker

Possibilité fixe
30/6/2025
Employé
Jour
-
Temps plein

500271
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Voor de functie als Commercieel administratief medewerker in Wetteren krijg je het volgende pakket:

WERKROOSTER:

  • Een fulltime werkrooster met glijdende werkuren (startuur 9u-10u / stopuur 17u-18u)

  • Geen home office mogelijk



LOON:

  • Een bruto maandloon tussen 2300-2500 euro bruto + maaltijdcheques 7 euro + kilometervergoeding

  • Na interimperiode, vast contract: CAO 90 bonus (ter indicatie: na 1 jaar anciënniteit bij uitbetaling kan je daar netto €2500 aan overhouden, wordt pro rata berekend indien nog geen jaar anciënniteit bij uitbetaling) + personeelskorting 30%, winstdeelname



BEDRIJF:

  • Wij bieden jou een uitdagende job in een snel groeiende omgeving met de mogelijkheid tot


doorgroeien, bijkomende kennisverwerving en persoonlijke ontplooiing onder andere d.m.v.
opleidingen.

  • In ons stabiel familiaal bedrijf, kom je terecht in een jong, dynamisch en succesvol team waar je


een mooie carrière kan uitbouwen.

  • Zeer nieuw gebouw, jaarlijks personeelsfeest, incentive (bv etentje met het team of reis of cadeau bon, zijn attente zaakvoerders, ruime & gezellige keuken om te lunchen, dynamisch bedrijf...



OPENBAAR VERVOER

  • Treinstation is op 5 minuten met (plooi)fietsen/E-steppen


Description de l'emploi

Als meewerkend orgaan voor onze afdeling B2B, sta je telefonisch en per mail in contact met onze
klanten en leveranciers. In samenwerking met hen sta je in voor het volgende:


  • Je maakt dagelijkse offertes en bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij


leveranciers

  • Je behandelt de klantendossiers van A tot Z:


o Je stelt het leveringsdossier samen
o Je communiceert proactief over de lopende bestellingen met de verschillende betrokken
partijen
o Je coördineert de leveringen
o Je staat in voor de facturatie van onze goederen
o Je volgt de klachtenbehandeling op

  • Je werkt nauw samen met het hoofdkantoor en alle filialen van Sleepworld

  • Algemene administratie en opvolging

  • Je onderhoudt de database op een proactieve manier

  • Je werkt dagelijks in het Nederlands, Frans en Engels en hebt af en toe contact in het Duits



Votre profil

Voor de functie als Commercieel administratief medewerker in Wetteren zijn wij opzoek naar:


  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands. Daarnaast kan je je vlot uitdrukken in het


Engels en Frans. Kennis van Duits is een groot pluspunt.

  • Je bent administratief sterk

  • Je werkt gestructureerd

  • Je bent computer-minded en werkt vlot met Outlook, Excel, Word

  • Je bent communicatief en kan doelgericht werken door prioriteiten te stellen



Informations sur l'entreprise

Mooie grote winkel met meerdere vestigingen over heel België. De klant is een interieurzaak gespecialiseerd in slaapcomfort. Er is een persoonlijke begeleiding van A tot Z en er is aandacht voor de ergonomie van het lichaam. Op maat wordt er bekeken naar de wensen van de klant. Ze richten zich daarmee op het midden en hoger segment van de slaapcomfort markt. Er hangt een familiale sfeer, waar de klant persoonlijk wordt begeleid en op de behoeftes wordt ingespeeld.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.