Vacancy
Administratief bediende
Temp to perm
f36284c7-1b29-4c5d-8970-d4998ef8d37a
nl
FULL_TIME
Oops: This vacancy is not available in English
We offer you
Moderne, aangename burelen in een prachtige omgeving
Voltijdse job met flexibele invulling van de uren (vrij in te plannen, must iedere voormiddag op kantoor, optie tot thuiswerk)
Geen vergaderingen bijwonen of zaterdagwerk
Geen collectief verlof, vakantie vrij te plannen
Gezellige en open teamsfeer, directe communicatie en ondersteuning
Ruimte én begeleiding om door te groeien naar office manager
Extra’s als waardering voor je inzet (vb. attentie verjaardag
Snelle opstart is mogelijk
Onmiddelijk vast contract is bespreekbaar
Voltijdse job met flexibele invulling van de uren (vrij in te plannen, must iedere voormiddag op kantoor, optie tot thuiswerk)
Geen vergaderingen bijwonen of zaterdagwerk
Geen collectief verlof, vakantie vrij te plannen
Gezellige en open teamsfeer, directe communicatie en ondersteuning
Ruimte én begeleiding om door te groeien naar office manager
Extra’s als waardering voor je inzet (vb. attentie verjaardag
Snelle opstart is mogelijk
Onmiddelijk vast contract is bespreekbaar
Job description
Als administratief bediende ondersteun je het syndicusbeheer op administratief vlak. Je verwerkt documenten, houdt de administratie bij, staat in contact met eigenaars en leveranciers en helpt actief mee om dossiers gestructureerd en efficiënt te beheren. Je krijgt veel verantwoordelijkheid maar kan altijd rekenen op de steun van ervaren collega’s.
Jouw taken:
Je bent het eerste aanspreekpunt van het kantoor.
Opstellen en verwerken van afrekeningen voor mede-eigenaars
Telefonisch contact en ondersteuning bij praktische vragen van bewoners en leveranciers
Opmaken van verslagen en uitvoeren van actiepunten uit vergaderingen (je hoeft vergaderingen niet bij te wonen)
Meedenken aan optimalisatie en structurering van de werking
Samenwerken met techniekers/installateurs voor opvolging van bv. herstellingen (lift, elektriciteit, etc.)
Het opstarten, vervolledigen en up-to-date houden van administratieve dossiers
Voornamelijk Nederlandstalige communicatie, soms een beetje Frans
We zoeken iemand die kan doorgroeien naar de rol van office manager, met meer verantwoordelijkheid en een sleutelrol binnen het team
Jouw taken:
Je bent het eerste aanspreekpunt van het kantoor.
Opstellen en verwerken van afrekeningen voor mede-eigenaars
Telefonisch contact en ondersteuning bij praktische vragen van bewoners en leveranciers
Opmaken van verslagen en uitvoeren van actiepunten uit vergaderingen (je hoeft vergaderingen niet bij te wonen)
Meedenken aan optimalisatie en structurering van de werking
Samenwerken met techniekers/installateurs voor opvolging van bv. herstellingen (lift, elektriciteit, etc.)
Het opstarten, vervolledigen en up-to-date houden van administratieve dossiers
Voornamelijk Nederlandstalige communicatie, soms een beetje Frans
We zoeken iemand die kan doorgroeien naar de rol van office manager, met meer verantwoordelijkheid en een sleutelrol binnen het team
Your profile
Wie zoeken wij?
Iemand met een hart voor administratie.
Noties van boekhouding zijn een extra troef om de administratie vlot te laten verlopen.
Vlotte communicatie via telefoon en mail
Je werkt stipt, gestructureerd en kan zelfstandig werken
Je denkt graag mee, hebt verantwoordelijkheidsgevoel en een flexibele mentaliteit
Je bent ambitieus en gemotiveerd om in de toekomst een leidinggevende rol als office manager op te nemen
Je spreekt en schrijft vlot Nederlands.
Iemand met een hart voor administratie.
Noties van boekhouding zijn een extra troef om de administratie vlot te laten verlopen.
Vlotte communicatie via telefoon en mail
Je werkt stipt, gestructureerd en kan zelfstandig werken
Je denkt graag mee, hebt verantwoordelijkheidsgevoel en een flexibele mentaliteit
Je bent ambitieus en gemotiveerd om in de toekomst een leidinggevende rol als office manager op te nemen
Je spreekt en schrijft vlot Nederlands.
Company information
Wij zijn een groeiend familiebedrijf actief in het beheer van gebouwen en mede-eigendom, met een moderne en gezellige kantooromgeving in het mooie Kemmel. Je komt terecht in een hecht, collegiaal team dat professionaliteit combineert met een warme werksfeer. We investeren actief in de toekomst en willen samen met jou verder groeien.
Approval number: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversity and inclusion are important to Accent. No matter who or what you are, or what you stand for, it is your talents that make all the difference.
2500.00 - 3200.00 / month
15/7/2025
West Flanders
Administration
Administrative clerk
Employee
Employee
Day
-
Full-time
503739
Apply now
Enter your personal details below or automatically fetch them via WorkID.