Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Statut:Travailleur
Travailleur
Domaine de fonction:Horeca & tourisme
Horeca & tourisme
Réceptionniste
Mise à jour:19/3/2024
Province:Flandre-Orientale
Flandre-Orientale
nl
FULL_TIME
Type de contrat: Possibilité fixe
Référence: 340230
Salaire: € 13.58 - 14.50 / heure
Je staat in voor het onthaal van klanten: check-in en check-out, informatie geven, kamers verhuren, reservaties...
Je staat in voor de administratie en de kassa.
Je verzorgt ook de communicatie: telefoon, inlichtingen en instructies.
Hoofdtaken
Klantendienst, je staat in voor het onthaal, een vlot verloop van het verblijf en het vertrek van klanten.
Je onthaalt klanten:
Administratie
Communicatie:
Je geeft de planning of op aanvraag operationeel instructies aan de departementen of diensten, bijvoorbeeld restaurant, schoonmaakdienst, room service ...
Je rapporteert de stand van zaken aan verantwoordelijke en collega's (je werkt in wisseldienst).
Je verzorgt de briefwisseling, verzendt documentatie, verdeelt de post en geeft berichten door.
Je staat in voor de telefoondienst:
Je staat ook in voor orde en netheid aan het onthaal.
Je staat in voor de administratie en de kassa.
Je verzorgt ook de communicatie: telefoon, inlichtingen en instructies.
Hoofdtaken
Klantendienst, je staat in voor het onthaal, een vlot verloop van het verblijf en het vertrek van klanten.
Je onthaalt klanten:
- Je geeft de nodige inlichtingen en verzorgt de administratie voor check-in: hotelformulier, politiefiche, controle paspoort, betalingsvoorschot
- Je overhandigt de kamersleutel of de kaart en maakt de klant wegwijs
- Je geeft informatie aan klanten over bijvoorbeeld winkelcentra, restaurants, bezienswaardigheden, uitstappen, uurregeling openbaar vervoer
- Je lost problemen of klachten op bijvoorbeeld diefstal, ziekte, onvoldoende service
- Je hebt altijd aandacht voor de noden van de klant
- Je regelt reservaties zowel intern als extern, bijvoorbeeld restaurant, voorstellingen, vervoer, uitstappen
- Je wekt de gasten op aanvraag
- Je verzorgt de administratie voor de check-out
- Je stelt rekeningen op
- Je maakt de afrekening: kamerverhuur, consumpties
- Je incasseert en controleert de betalingsmiddelen
- Je werkt ook met de kassa en de wisseloperaties
Administratie
- Je verwerkt alle documenten het verhuur van kamers en het verblijf van gasten
- Je verwerkt gegevens van de inschrijvingen en betalingen
- Je doet boekhoudkundige verwerkingen
- Je stelt kassarapporten op
- Je maakt checklists op, bijvoorbeeld kamerverhuur, reservaties, annulaties, wekdienst
- Je klasseert documenten
Communicatie:
Je geeft de planning of op aanvraag operationeel instructies aan de departementen of diensten, bijvoorbeeld restaurant, schoonmaakdienst, room service ...
Je rapporteert de stand van zaken aan verantwoordelijke en collega's (je werkt in wisseldienst).
Je verzorgt de briefwisseling, verzendt documentatie, verdeelt de post en geeft berichten door.
Je staat in voor de telefoondienst:
- inlichtingen verstrekken
- reservaties registreren
- boodschappen noteren
- gesprekken doorverbinden met bevoegden
Je staat ook in voor orde en netheid aan het onthaal.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
PRANVERA XHEMAJLI
Senior Office Manager