Poste vacantadministratief/commercieel bediendeHertsbergePossibilité fixe
f70302bb-eb9e-492a-acb8-21a624fa307f
nl
FULL_TIME
2400.00 - 3200.00 / mois
25/9/2024
Flandre-Orientale
Flandre-Orientale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour,
Samedi
-
Temps plein
456043
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Als administratief/ commercieel bediende geniet je van volgende voordelen:
Naast een mooie verloning kan je ook parkeren voor de deur, doet het team elk jaar een activiteit zoals een BBQ of samen gaan bowlen...
Ook zijn er winkels in de buurt om eventueel boodschappen te doen tijdens de pauze.
- Loon naargelang ervaring
- Jaarlijkse winstpremie
- Maaltijdcheques van € 8 per dag
- Eco Cheques van € 250
- 13de maand/ eindejaarspremie
- Vakantiegeld
- 12 ADV dagen per jaar aanvullend op de 20 wettelijke verlofdagen
Naast een mooie verloning kan je ook parkeren voor de deur, doet het team elk jaar een activiteit zoals een BBQ of samen gaan bowlen...
Ook zijn er winkels in de buurt om eventueel boodschappen te doen tijdens de pauze.
Description de l'emploi
Voor de job als allround administratief bediende zoeken wij iemand voor het volgende takenpakket:
o Zorgen dat de Excel-lijstjes voor inkoop en verkoop altijd up-to-date zijn
o Overleggen met de baas om de marges scherp te krijgen, rekening houdend met de concurrentie
o Data snel bijwerken bij nieuwe informatie om alles up-to-date te houden
o Goede basiskennis Excel
o Klantaankopen invoeren in het systeem
o Offertes maken indien gewenst
o Samenwerken met collega's om leveranciersorders af te handelen
o Altijd dubbelchecken:
Komt de pakbon overeen met wat is gekocht?
Matchen de prijzen en btw op de bon met de werkelijkheid?
o Klanten helpen en communiceren met leveranciers wanneer nodig
o De winkel openen om 8 uur en controleren of de kassa van de vorige dag
- Algemeen Administratie:
o Zorgen dat de Excel-lijstjes voor inkoop en verkoop altijd up-to-date zijn
o Overleggen met de baas om de marges scherp te krijgen, rekening houdend met de concurrentie
o Data snel bijwerken bij nieuwe informatie om alles up-to-date te houden
o Goede basiskennis Excel
- Backoffice Bezigheden:
o Klantaankopen invoeren in het systeem
o Offertes maken indien gewenst
o Samenwerken met collega's om leveranciersorders af te handelen
o Altijd dubbelchecken:
Komt de pakbon overeen met wat is gekocht?
Matchen de prijzen en btw op de bon met de werkelijkheid?
- Ondersteuning in de Winkel:
o Klanten helpen en communiceren met leveranciers wanneer nodig
o De winkel openen om 8 uur en controleren of de kassa van de vorige dag
- Affiniteit met bouwmaterialen is een groot pluspunt
Votre profil
De kandidaat die we voor ogen hebben voor de job als administratief/ commercieel bediende bezit over onderstaande eigenschappen:
- Analytisch en logisch nadenken
- Ervaring of kennis in de bouw
- Stressbestendig en presteert onder druk: Drukke situaties? Geen probleem, jij blijft koel en doet wat moet
- Prioriteiten kunnen stellen: Je weet wat eerst moet en kunt dit ook zelf bepalen
- Uitstekende communicator: Je praat makkelijk en open met collega’s, maar roddelen is niet jouw ding
- Goede basiskennis Excel
- Nieuwsgierig naar de sector: Sectorervaring is niet vereist, maar een gezonde interesse wel
- IT-vaardigheden: Je weet je weg te vinden in IT en kunt helpen bij het opzetten en bijhouden van de webshop, aanmaken van categorieën en het schrijven van SEO-teksten is voor jou geen probleem
- Flexibel: Veranderingen en onverwachte taken? Jij draait je hand er niet voor om
- 1/2 zaterdagwerk is geen probleem
Informations sur l'entreprise
Onze klant is een speciaalzaak in dier- en tuinbenodigdheden. Ze bestaan al 10 jaar, waarvan 2,5 jaar met een splinternieuwe afdeling. Ze verkopen aan particulieren, bedrijven en handelaars.
Je komt er terecht in een team van ongeveer 7 medewerkers die een hechte band hebben.
Je komt er terecht in een team van ongeveer 7 medewerkers die een hechte band hebben.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2400.00 - 3200.00 / mois
25/9/2024
Flandre-Orientale
Flandre-Orientale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour,
Samedi
-
Temps plein
456043
Postuler maintenant
chargement