Poste vacantCustomer service AdvisorAnversPossibilité fixe
ac9f1d9b-a3af-40ae-a2ed-56afff3acff4
nl
FULL_TIME
2174.00 - 2625.00 / mois
17/10/2024
Anvers
Anvers
Ventes et marketing
Ventes et marketing
Collaborateur service clientèle
Employé
Employé
Jour,
Week-end
-
Temps plein
455881
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Voor de vacature Customer Service Advisor in Antwerpen bieden we volgende:
- Je komt terecht in een groot maar hecht en collegiaal team
- Elke dag weer mogelijkheden om te groeien, te leren en trainingen te volgen
- Na een geslaagde periode via Accent kan je je vast contract in handen nemen
- Vast brutoloon volgens PC 200 naar ervaring
- Maaltijdcheques na 3 maand in dienst
- Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten
- 38u werkweek
- Planning in vaste rotatie even/oneven weken
- Lunch 30 minuten (gepland) en break 2x 15min vrij te kiezen
- Thuiswerk na inwerkperiode (na 3 maand): 3 dagen per week thuis, late shift en zaterdagen van thuis uit. - Kantoorwerkdagen: 2 vaste dagen op kantoor, dinsdag en donderdag
Description de l'emploi
Voor de vacature Customer Service Advisor in Antwerpen zal je volgende taken uitvoeren:
Wil je graag mensen helpen aan de telefoon? Ben je sterk in administratie en commercieel ingesteld? Lees dan snel verder!
Wil je graag mensen helpen aan de telefoon? Ben je sterk in administratie en commercieel ingesteld? Lees dan snel verder!
- Als medewerker contact center ben je het eerste contactpunt voor alle vragen/problemen/klachten van klanten (Business to Consumer)
- Klantendienst support kranten (leveringen, abonnementen, klantengegevens, webshop, retentie, ...)
- Kanalen klantencontact: spoken written care, te beginnen met telefonie en nadien eventueel mail/chat
- Servicegericht en commercieel informeren, adviseren en de nodige actie ondernemen om deze vraag kwalitatief, efficiënt en volledig af te handelen in het Nederlands.
Votre profil
Voor de vacature Customer Service Advisor in Antwerpen zoeken we iemand met onderstaand profiel:
- Je bent sterk in administratief werk
- Jouw PC skills zijn on point + je bent fan van digitalisering
- Je bent commercieel en hulpvaardig ingesteld
- Je kan goed actief luisteren en je bent klantgericht
- Flexibel naar uren: - Ma - Za: 4x 8u - 17u en 1x 8u - 12u (1x / week tot 20u 1 op 2 zaterdagen 9u - 13u)
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands
Informations sur l'entreprise
Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2174.00 - 2625.00 / mois
17/10/2024
Anvers
Anvers
Ventes et marketing
Ventes et marketing
Collaborateur service clientèle
Employé
Employé
Jour,
Week-end
-
Temps plein
455881