Poste vacantcustomer service exportBerchemPossibilité fixe
66674347-550f-4945-b722-bf25d26b8bfc
nl
FULL_TIME
3200.00 - 3600.00 / mois
16/9/2024
Anvers
Anvers
Logistique et distribution
Logistique et distribution
Employé logistique
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
455856
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Voor deze functie als customer service bediende export biedt het bedrijf een mooi pakket van voordelen:
Deze functie start met een uitzendcontract. Er is een grote kans voor een vast contract na de uitzendperiode, maar deze is niet gegarandeerd.
Dit alles is met een vast contract bij een standvastige werkgever met een ijzersterke reputatie.
- Een brutoloon naar ervaring en kennis;
- Een breed pakket aan extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques,...;
- Een voltijds contract van 38 uren;
- 20 dagen jaarlijkse vakantie, aangevuld met CAO-dagen en 6 adv-dagen;
- Na positieve inloopperiode de mogelijkheid tot 1 à 2 dagen thuiswerk in overleg met de manager;
- Glijtijden met uiterlijk startuur 10 u en ten vroegste stoppen om 15 u, ook in overleg met management.
Deze functie start met een uitzendcontract. Er is een grote kans voor een vast contract na de uitzendperiode, maar deze is niet gegarandeerd.
Dit alles is met een vast contract bij een standvastige werkgever met een ijzersterke reputatie.
Avantages sociaux
Assurance collective
Bons de repas
Jours de congé
Assurance hospitalisation
Ecochèques
Heures flexibles
Travail à domicile
Accessibilité par les transports publics
Indemnité de vélo
Vélo d’entreprise
Description de l'emploi
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijk voor het behandelen van exportzendingen zeevracht, FCL. Je bent het aanspreekpunt van jouw klantenportefeuille.
Hoe ziet jouw takenpakket in deze job er precies uit?
Hoe ziet jouw takenpakket in deze job er precies uit?
- afhandelen vragen en klachten van klanten;
- onderhouden van klantencontacten, ondersteuning bieden en advies geven;
- in overleg met je manager quotaties bezorgen;
- klanten op de hoogte houden van hun exportzendingen;
- verschepingen opvolgen van bij de klant tot haven/bestemming;
- eventuele problemen opsporen en oplossen of signaleren aan de bevoegde manager;
- het optimaliseren van het administratieve proces waar kan.
Votre profil
Jouw profiel voor deze vacature:
- bachelor logistiek of relevante ervaring;
- ervaring in zeevracht export;
- ervaring met customer service;
- op een empathische en overtuigende manier kunnen communiceren met klanten;
- stressbestendig en kunnen werken met deadlines;
- vloeiend gesproken en geschreven in het Nederlands, zeer vlot in het Engels.
Informations sur l'entreprise
Onze klant is met 80000 medewerkers wereldwijd één van de grootste spelers binnen de logistiek. Zij kunnen een breed gamma aan logistieke diensten aanbieden.
Het kantoor in Berchem is gespecialiseerd in zeevracht. Dankzij het team van sterke medewerkers, internationale netwerk en digitale innovatie kunnen zij steeds de juiste oplossing vinden voor internationale containerzendingen. Het kantoor is zeer goed gelegen en vlot bereikbaar per tram, trein en bus. Er is een ruime fietsstalling voorzien. Parkeerplaatsen zijn met wachtlijst en worden gehuurd bij Q-park.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
3200.00 - 3600.00 / mois
16/9/2024
Anvers
Anvers
Logistique et distribution
Logistique et distribution
Employé logistique
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
455856
Postuler maintenant
chargement