Poste vacant
Hoofd Commerciële binnendienst
Desteldonk
Possibilité fixe

2400.00 - 3400.00 / mois
21/10/2024
Flandre Occidentale
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

461858
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Je komt terecht in een team met twee ervaren medewerkers. Zij leiden jou op, waarna jij de fakkel overneemt en het team gaat leiden. Jij krijgt de kans om je visie te delen en eigen stempel te drukken. Waarop kan je nog rekenen bij deze job?
· Een voltijdse baan met 38-uren werkweek en vast uurrooster (in overleg start je telkens op tussen 8.00 en 9.00 uur in de ochtend)
· 20 verlofdagen
· Een brutoloon van minstens 2.400. Dit hangt af van jouw ervaring
· Maaltijdcheques van 7 euro per gewerkte dag.
· Overuren zijn niet aan de orde. Wanneer dat wel het geval is, kan je dit opnemen aan 100%.
· Je krijgt een uitgebreide opleiding in transport, sales en de back-office van het bedrijf
· Tijdens de onboarding wordt uitgebreid de tijd genomen voor evaluatie en coaching
· Geen eigen wagen? Geen zorgen, de maxmobiel zet je veilig af bij het bedrijf
· Liever met de fiets naar het werk? Dan kan je rekenen op onze fietslease
· Doorgroeien is bij ons geen loze belofte

Avantages sociaux

Bons de repas
Jours de congé
Allocation de dépenses
Accessibilité par les transports publics
Vélo d’entreprise

Description de l'emploi

Communicatief sterk, het vermogen om kritisch naar situaties te kijken én een organisatorisch talen? 't zal wel zijn. Als meewerkend verantwoordelijke voor de commerciële binnendienst leid jij… de commerciële binnendienst van een vleesverwerkend bedrijf. Dit houdt in dat je twee collega's binnen het team begeleidt en actief met hen meewerkt. Je maakt de planning op en zorgt er voor dat taken op de correcte manier en tijdig worden volbracht. Jij draagt de eindverantwoordelijkheid. Dagelijks houd je je bezig met volgende taken:

· Je werkt dagelijks met het ERP-systeem: je maakt nieuwe klantenprofielen aan, voert orders in, wijzigt bestellingen en volgt orders op tot facturatie
· Je staat in voor de dagelijkse telefonie en mailing met klanten om hun vragen over bestellingen op te volgen. Jij zorgt er voor dat deze op de juiste manier behandeld worden
· Bij klachten ben je het eerste aanspreekpunt en leg je de juiste oplossing op tafel. Zo zorg jij voor een goede klantenrelatie
· Je vraagt de transporten aan bij externe leveranciers
· Je ondersteunt de commerciële buitendienst bij de administratieve opstart van nieuwe klanten, het aanmaken van nieuwe klantenprofielen en de opvolging ervan

Votre profil

· Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
· Interesse in de voedingsindustrie is een must
· Je spreekt en schrijft vloeiend in het Nederlands, Frans en Engels. Dat is nodig om dagdagelijks in gesprek te gaan met onze internationale klanten, collega's en leveranciers
· ERP-systemen, zoals Lisa, kennen weinig geheimen voor jou
· Je bent een enthousiaste én zakelijke communicator. Als telefonisch aanspreekpunt voor klanten, medewerkers én leveranciers sta je hen op een goede manier te woord. Zo bouw je mee aan onze reputatie
· Jouw rechtlijnige manier van communiceren zorgt er voor dat je de dingen ook effectief aanpakt en én klachten worden opgelost
· Je hebt oog voor detail en kan logisch redeneren, ook in drukke periodes. Dat is belangrijk om de bestellingen correct in te geven, transporten te organiseren en foutloos tot bij de klanten te brengen
· Je durft kritisch kijken naar bepaalde situaties en stelt processen in vraag. Je denkt ook na over bestaande processen en hoe we deze kunnen verbeteren
· Je kan goede relatie opbouwen met klanten, leveranciers en collega's om vlot samen te werken

Informations sur l'entreprise

Onze klant is een familiebedrijf gelegen in de haven Gent. Met een team van meer dan 100 medewerkers produceren zij kwalitatieve vleesproducten, vegetarische én veganistische
alternatieven voor professionele klanten.

Wat 130 jaar geleden begon als een klein familiebedrijf is vandaag uitgegroeid tot een internationaal exportbedrijf met een jaaromzet van meer dan 30.000.000 euro per jaar.

De klant blijft groeien en hun processen continu verbeteren om te voldoen aan de kwaliteitsnormen van klanten en in te zetten op duurzaamheid. Hun ervaring, productkennis en service-mindset zorgen er voor dat ze zich kunnen onderscheiden van concurrenten.

De klant stimuleert creativiteit en vernieuwing. Zo willen ze een dynamische omgeving creëren waar iedereen zichzelf kan zijn, zichzelf kan ontwikkelen en een eigen stempel kan drukken.


Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement