Poste vacant
HR officer - deeltijds
Wilrijk
Possibilité fixe

2000.00 - 4000.00 / mois
18/9/2024
Anvers
Ressources humaines
Employé
Jour
-
Temps partiel (16 - 20 heure)

454781
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Onze klant voorziet voor deze functie

  • Job optie vast na een geslaagde uitzendperiode, maar misschien is onmiddellijk vast in dienst ook een optie

  • Een toffe deeltijdse job binnen een groeiend familiebedrijf

  • Contract 16u - 20u, dagen en uren nog te bespreken

  • Een competitief salarispakket

  • Maaltijdcheques

  • Je krijgt een fiets op voorwaarde dat je minstens 50% van de tijd met de fiets komt werken

  • Bij vast contract ook een groepsverzekering

  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling


Avantages sociaux

Assurance collective
Bons de repas
Jours de congé
Heures flexibles
Indemnité de vélo

Description de l'emploi

Als deeltijdse HR-OFFICER heb je een essentiële rol in het ondersteunen van het HR-beleid en het waarborgen van de efficiëntie van de HR-processen. Je voert zowel
operationele als administratieve taken uit en werkt nauw samen met de HR verantwoordelijke en het managementteam.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Beheren en verwerken van personeelsdossiers en -administratie, inclusief het opmaken van arbeidsovereenkomsten.

  • Optreden als aanspreekpunt voor medewerkers die informatie vragen betreffende bijv. sociale wetgeving.

  • Payroll opstellen, loondocumenten controleren, lonen storten.

  • Organiseren en coördineren van opleidingen en trainingen, administratie van opleidingsdossiers (subsidies, Federal Learning Account).

  • Ondersteunen bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers, optreden als contactpersoon voor diverse interimkantoren.

  • Begeleiden en opvolgen van het on- en offboarding proces.

  • Begeleiding van personen bij ziekteverzuim en arbeidsongeschiktheid.

  • Adviseren van medewerkers en leidinggevenden over HR-gerelateerde onderwerpen.

  • Ondersteunen van de loonadministratie in samenwerking met het sociaal secretariaat.

  • Toezien op de naleving van arbeidswetgeving en interne procedures.

  • Actief bijdragen aan HR-projecten en het verbeteren van HR-processen.


Votre profil

Voor deze vacature van HR-OFFICER zoeken we volgend profiel:

  • Bachelor of Masterdiploma in Human Resources, Bedrijfsmanagement of een vergelijkbare richting.

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke HR-rol.

  • Zeer goede kennis van de Belgische arbeidswetgeving, sociaal recht.

  • Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve, oplossingsgerichte werkhouding.



Pluspunten voor deze functie:

  • Kennis van de Spaanse taal (spreken, schrijven en lezen)

  • Ervaring met HR-software en payrollsystemen


Informations sur l'entreprise

Onze klant is een Belgisch familiebedrijf met meer dan 65 jaar ervaring. Je werkt in een modern en open kantoor.

Ze zijn marktleider in het aanbieden van innovatief kunststof maatwerk voor de industrie en ze staan hier internationaal voor bekend.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.