Poste vacantHR officer (hard hr)GenkPossibilité fixe
04d681f4-83dc-4657-b1b7-f21ed01f7eeb
nl
FULL_TIME
2148.09 - 2148.09 / mois
25/9/2024
Limburg
Limburg
Ressources humaines
Ressources humaines
Assistant RH
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
385813
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Het werken in een warme en hechte omgeving waar collega's elkaar ondersteunen en vertrouwen, creëert een werksfeer die voelt als een tweede familie.
Naast een bruto salaris bieden zij volgende extra legale voordelen: bedrfijswagen, tankkaart, GSM, groepsverzekering, vergoeding woon-werk verkeer, maaltijdcheques €8/ gewerkte dag, eco cheques en een personeelskorting van 15%.
Naast een bruto salaris bieden zij volgende extra legale voordelen: bedrfijswagen, tankkaart, GSM, groepsverzekering, vergoeding woon-werk verkeer, maaltijdcheques €8/ gewerkte dag, eco cheques en een personeelskorting van 15%.
Avantages sociaux
Bons de repas
Ecochèques
Description de l'emploi
Correcte uitvoering van de loonverwerking van iedere medewerker bij ToyChamp gaande van de verkopers in Nederland en België tot de magazijniers tot de bedienden op het hoofdkantoor.
Beheren van de personeelsgegevens op een adequate manier en rekening houden met bepalingen van het sociaal en arbeidsrecht om zo op zelfstandige basis een tijdige en correcte berekening en betaling van de lonen, vakantiegelden en eindejaarspremies te garanderen.
Ervoor zorgen dat de vereiste documenten inzake personeel op tijd aan de medewerkers en/of bevoegde instanties bezorgd worden. Tevens ben je het aanspreekpunt voor het interne personeel inzake payroll en sociale wetgeving. Je ziet erop toe dat de administratieve procedures correct gevolgd worden zodat de dienst tijdig over de nodige informatie beschikt.
Zorgen voor het correct aanvullen van de HR-tools met persoonlijke gegevens van medewerkers en beantwoordt met behulp van deze tools de specifieke rapporteringsvragen van de HR Manager.
Beheren van de personeelsgegevens op een adequate manier en rekening houden met bepalingen van het sociaal en arbeidsrecht om zo op zelfstandige basis een tijdige en correcte berekening en betaling van de lonen, vakantiegelden en eindejaarspremies te garanderen.
Ervoor zorgen dat de vereiste documenten inzake personeel op tijd aan de medewerkers en/of bevoegde instanties bezorgd worden. Tevens ben je het aanspreekpunt voor het interne personeel inzake payroll en sociale wetgeving. Je ziet erop toe dat de administratieve procedures correct gevolgd worden zodat de dienst tijdig over de nodige informatie beschikt.
Zorgen voor het correct aanvullen van de HR-tools met persoonlijke gegevens van medewerkers en beantwoordt met behulp van deze tools de specifieke rapporteringsvragen van de HR Manager.
Votre profil
Je behaalde een bachelordiploma (bij voorkeur Personeelswerk). Je hebt bij voorkeur al een eerste ervaring in een Payroll-functie, bijvoorbeeld dankzij een stage.
Je hebt reeds ervaring opgedaan met het verloningspakket Easypay.
Je bent autonoom en bezit goede communicatievaardigheden. Je werkt graag met en voor mensen en gaat zeer nauwkeurig, punctueel en discreet om met hun persoonlijke vragen en gegevens.
Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en je bent in staat kennis en ervaring te delen.
Jouw kritische ingesteldheid maakt dat je bestaande processen en toepassingen in vraag kan stellen waarbij je streeft naar een open communicatie en overleg met collega’s.
Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving en hebt een grondig inzicht in loonberekening.
Je beheerst Word en Excel grondig.
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands
Je hebt reeds ervaring opgedaan met het verloningspakket Easypay.
Je bent autonoom en bezit goede communicatievaardigheden. Je werkt graag met en voor mensen en gaat zeer nauwkeurig, punctueel en discreet om met hun persoonlijke vragen en gegevens.
Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en je bent in staat kennis en ervaring te delen.
Jouw kritische ingesteldheid maakt dat je bestaande processen en toepassingen in vraag kan stellen waarbij je streeft naar een open communicatie en overleg met collega’s.
Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving en hebt een grondig inzicht in loonberekening.
Je beheerst Word en Excel grondig.
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands
Informations sur l'entreprise
Het bedrijf is een vooraanstaande retailer in de speelgoedindustrie, dat zich specialiseert in een breed scala aan speelgoed producten voor alle leeftijdsgroepen. Met een sterke focus op kwaliteit en klantenservice heeft het bedrijf een uitstekende reputatie opgebouwd. Het assortiment bestaat uit uniek en innovatief speelgoed, ontworpen om de verbeelding en het spel van kinderen te stimuleren. Het bedrijf streeft ernaar om klanten te inspireren en te verrassen met een uitgebreide selectie van speelgoedartikelen. De winkelomgeving is levendig en speels, en het vriendelijke personeel staat altijd klaar om klanten te adviseren en te helpen bij het vinden van het perfecte speelgoed voor hun kinderen. Door zijn sterke betrokkenheid bij de gemeenschap en de nadruk op klanttevredenheid is het bedrijf uitgegroeid tot een betrouwbare bestemming voor plezier, entertainment en educatieve speel ervaringen.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2148.09 - 2148.09 / mois
25/9/2024
Limburg
Limburg
Ressources humaines
Ressources humaines
Assistant RH
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
385813