Poste vacantHybride Payroll ConsultantLouvainPossibilité fixe
305c34ac-1190-407d-8265-797a57e4464f
nl
FULL_TIME
2800.00 - 3200.00 / mois
5/9/2024
Brabant Flamand
Brabant Flamand
Ressources humaines
Ressources humaines
Assistant RH
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
380970
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Ook al werk je als hybride payroll consultant vaak zelfstandig voor jouw klanten. Toch heerst er een sterk teamgevoel door maandelijkse meetings in Antwerpen. Dan pas merk je hoe sterk de band is tussen de collega's...
De boog hoeft dan ook niet altijd gespannen te staan... Samen met een jaarlijkse teambuilding, verjaardagen, recepties en - presentjes... zorgt dit voor een goede teamgeest!
Er heerst binnen deze onderneming een enorm gevoel van wederzijds respect en flexibiliteit. Dit vormt dan ook de rode draad in hun aanbod.
Onze klant biedt aan de hybride payroll consultants een onmiddellijk vast contract voor een voltijdse tewerkstelling van 39 uur per week. Je kan gebruik maken van glijdende uren en kiest zelf of je hybride of thuis werkt. Werk je liever 4/5de? Dan kan dit ook besproken worden...
Je hebt jaarlijks recht op de 20 wettelijke verlofdagen, 12 betaalde adv- en 3 CAO-dagen. Die zijn in onderling overleg met het team en de klant vrij in te plannen. Bij elke 5 jaar dat je in dienst bent mag je hier ook nog 1 anciënniteitdag bijtellen.
Het financiële plaatje :
Bij opstart wordt je niet aan je lot overgelaten. Je krijgt een peter of meter die je wegwijs maakt in het bedrijf, je introduceert bij jouw collega's en het volledige interne computersysteem zal leren kennen.
Ook op vlak van interne opleidingen, zal je niet te kort komen. De meest ervaren collega's zullen je de kneepjes van het vak aanleren zodat je gradueel kan groeien in jouw functie.
Levenslang leren is hier dan ook vereiste!
Ben je al benieuwd hoe het sollicitatieproces eraan toe zal gaan? We lichten al een tipje van de sluier:
Na het invullen van een aantal persoonlijkheid- en redeneertesten, zal je worden voorgesteld aan onze klant. Het eerste verkennend gesprek vindt in 90% van de gevallen digitaal plaats via Teams. Indien positief, volgt er zo snel mogelijk een tweede gesprek ter plaatse. Goede vibes tussen beide partijen? Dan volgt er een contractvoorstel.
Interesse in deze functie als hybride payroll consultant dan kunnen we alleen maar aanraden om jouw kans te wagen en te solliciteren!
De boog hoeft dan ook niet altijd gespannen te staan... Samen met een jaarlijkse teambuilding, verjaardagen, recepties en - presentjes... zorgt dit voor een goede teamgeest!
Er heerst binnen deze onderneming een enorm gevoel van wederzijds respect en flexibiliteit. Dit vormt dan ook de rode draad in hun aanbod.
Onze klant biedt aan de hybride payroll consultants een onmiddellijk vast contract voor een voltijdse tewerkstelling van 39 uur per week. Je kan gebruik maken van glijdende uren en kiest zelf of je hybride of thuis werkt. Werk je liever 4/5de? Dan kan dit ook besproken worden...
Je hebt jaarlijks recht op de 20 wettelijke verlofdagen, 12 betaalde adv- en 3 CAO-dagen. Die zijn in onderling overleg met het team en de klant vrij in te plannen. Bij elke 5 jaar dat je in dienst bent mag je hier ook nog 1 anciënniteitdag bijtellen.
Het financiële plaatje :
- een bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring
- wagen met tankkaart
- netto-onkosten van €100 per maand
- maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
- ecocheques van €250 / jaar
- hospitalisatieverzekering voor jezelf en iedereen van jouw gezin
- groepsverzekering
- thuiswerkvergoeding
- cafetariaplan (gsm, extra verlofdagen, elektrische fiets, extra pensioensparen, elektronica...)
Bij opstart wordt je niet aan je lot overgelaten. Je krijgt een peter of meter die je wegwijs maakt in het bedrijf, je introduceert bij jouw collega's en het volledige interne computersysteem zal leren kennen.
Ook op vlak van interne opleidingen, zal je niet te kort komen. De meest ervaren collega's zullen je de kneepjes van het vak aanleren zodat je gradueel kan groeien in jouw functie.
Levenslang leren is hier dan ook vereiste!
Ben je al benieuwd hoe het sollicitatieproces eraan toe zal gaan? We lichten al een tipje van de sluier:
Na het invullen van een aantal persoonlijkheid- en redeneertesten, zal je worden voorgesteld aan onze klant. Het eerste verkennend gesprek vindt in 90% van de gevallen digitaal plaats via Teams. Indien positief, volgt er zo snel mogelijk een tweede gesprek ter plaatse. Goede vibes tussen beide partijen? Dan volgt er een contractvoorstel.
Interesse in deze functie als hybride payroll consultant dan kunnen we alleen maar aanraden om jouw kans te wagen en te solliciteren!
Description de l'emploi
Jouw doel als hybride payroll consultant?
Op vraag en maat van de klant ga je hen uit de nood helpen met hun personeels- en loonadministratie.
Praktisch gezien zal je gemiddeld 4 à 6 keer per maand bij de klanten ter plaatse aan de slag. De overige dagen werk je thuis of vanuit een kantoor in jouw buurt. Om de teamgeest hoog te houden, is het ook de bedoeling om 1 keer per maand vanuit het kantoor van Antwerpen te werken.
De duur van deze projecten hangt sterk af van klant tot klant. Dit kan lopen van een paar weken tot een aantal maand. Je zal er terecht komen in middelgrote tot zeer grote Belgische bedrijven (> 250 medewerkers).
Leuk aan deze functie van hybride payroll consultant is dat je te maken krijgt met zeer veel verschillende functies, sectoren, niches en paritaire comités. Van uitdaging en variatie gesproken!
Hieronder kan je al een overzicht terugvinden van jouw takenpakket. Deze is echter sterk afhankelijk van de noden en behoeften van jouw klant.
Tot slot ben je ook verantwoordelijk om jouw eigen kennis up to date te houden op vlak van sociale wetgeving, payroll, fiscale actualiteit, loonbeleid... Hier krijg je uiteraard ook ondersteuning van collega's en onze klant.
Op vraag en maat van de klant ga je hen uit de nood helpen met hun personeels- en loonadministratie.
Praktisch gezien zal je gemiddeld 4 à 6 keer per maand bij de klanten ter plaatse aan de slag. De overige dagen werk je thuis of vanuit een kantoor in jouw buurt. Om de teamgeest hoog te houden, is het ook de bedoeling om 1 keer per maand vanuit het kantoor van Antwerpen te werken.
De duur van deze projecten hangt sterk af van klant tot klant. Dit kan lopen van een paar weken tot een aantal maand. Je zal er terecht komen in middelgrote tot zeer grote Belgische bedrijven (> 250 medewerkers).
Leuk aan deze functie van hybride payroll consultant is dat je te maken krijgt met zeer veel verschillende functies, sectoren, niches en paritaire comités. Van uitdaging en variatie gesproken!
Hieronder kan je al een overzicht terugvinden van jouw takenpakket. Deze is echter sterk afhankelijk van de noden en behoeften van jouw klant.
- je bereidt de loonadministratie voor en werkt deze ook af, rekening houdend met de wetgeving en interne procedures
- je informeert jouw klant over wijzigingen in sociale wetgeving, denkt proactief na over mogelijke aanpassingen van de lopende procedures
- je beantwoordt alle vragen van jouw klant betreffende payroll en verleent hier ook correct advies
- je bezorgt alle nodige sociale documenten aan de klant
- je volgt tijdskrediet, ouderschapsverlof, educatief verlof... van de werknemers op
- je schrijft werkinstructies uit voor jouw klant nadat alle processen geoptimaliseerd zijn
Tot slot ben je ook verantwoordelijk om jouw eigen kennis up to date te houden op vlak van sociale wetgeving, payroll, fiscale actualiteit, loonbeleid... Hier krijg je uiteraard ook ondersteuning van collega's en onze klant.
Votre profil
Gezien je als hybride payroll consultant onmiddellijk inzetbaar moet zijn, is het belangrijk dat je al ervaring kan voorleggen in payroll / loonsadministratie. Deze functie biedt zeer veel variatie en uitdaging gezien je geconfronteerd wordt met veel verschillende sectoren, functies en paritaire comités.
Je kan je flexibel verplaatsen naar jouw klanten op provinciaal niveau.
De focus voor deze functie ligt op Nederlandstalig België. Heb je kennis van andere talen, dan is dit gezien het internationaal karakter van deze onderneming zeker een grote troef!
Onze klant zoekt naar talenten die hun motivatie en gedrevenheid niet onder stoelen of banken steken. Mensen die leergierig zijn, goed in teamverband maar ook zelfstandig kunnen werken, die stressbestendig zijn en goed blijven presteren onder een grote werkdruk, die communicatief sterk zijn en tegelijkertijd cijfermatig en analytisch te werk gaan...
Ben jij zo'n talent op zoek naar een nieuwe opportuniteit om te groeien?
Je kan je flexibel verplaatsen naar jouw klanten op provinciaal niveau.
De focus voor deze functie ligt op Nederlandstalig België. Heb je kennis van andere talen, dan is dit gezien het internationaal karakter van deze onderneming zeker een grote troef!
Onze klant zoekt naar talenten die hun motivatie en gedrevenheid niet onder stoelen of banken steken. Mensen die leergierig zijn, goed in teamverband maar ook zelfstandig kunnen werken, die stressbestendig zijn en goed blijven presteren onder een grote werkdruk, die communicatief sterk zijn en tegelijkertijd cijfermatig en analytisch te werk gaan...
Ben jij zo'n talent op zoek naar een nieuwe opportuniteit om te groeien?
Informations sur l'entreprise
Deze onderneming is een internationale speler uit Antwerpen die zich situeert in de HR-markt.
Met zijn 26 kantoren en een 6000-tal medewerkers vormt het dan ook een van de meest toonaangevende bedrijven binnen deze niche.
Je komt dus al zeker terecht in een stabiele financiële werkomgeving!
Veelzijdigheid is een van de kernwaarden van onze klant.
Hun klanten kunnen voor allerlei verschillende HR-vragen bij experts terecht.
Ze bieden er zeer veel verschillende diensten aan. Denk hierbij aan het sociaal secretariaat, outsourcing, finance, IT, legal, consulting, het service center...
Voor ieder wat wils dus!
Misschien een klein nadeeltje die aan deze veelzijdigheid verbonden is: het zorgt toch wel voor enige complexiteit in het bedrijfsorganigram.
Je voelt het misschien al aan : de klant staat hier steeds centraal.
Dit is dan ook de grootste kernwaarde die iedere medewerker nastreeft.
De HR-sector is er een die continu veranderd en daar speelt onze klant dan ook op in.
Dit moet ook om steeds de beste en kwalitatiefste dienstverlening aan te bieden.
Digitalisering, innovatie en ondernemen zijn hier dan ook de basisbegrippen.
Maar ze doen er echt alles aan om het mensgerichte niet uit het oog te verliezen!
Ze gaan steeds op zoek naar een evenwichtige balans tussen digitaliseren en persoonlijke aanpak.
Zoek je een werkgever waar je mee mag denken in mogelijkheden, in oplossingen of hoe het beter kan?
Dan zit je hier sowieso op je plaats.
Onze klant zoekt dergelijke ondernemers, mensen die initiatief durven nemen en out of the box kunnen / willen denken.
Alles kan besproken worden, het moet alleen door jou uitgesproken worden.
Jouw volledige traject heb je zelf in handen, jij wordt kapitein van je eigen carrière.
Hierdoor wordt iedere werknemer een zeer betrokken werknemer die met trots aan de buitenwereld laat weten waar hij / zij werkt.
Zin om hier een onderdeel van uit te maken?
Aarzel dan niet en solliciteer!
Met zijn 26 kantoren en een 6000-tal medewerkers vormt het dan ook een van de meest toonaangevende bedrijven binnen deze niche.
Je komt dus al zeker terecht in een stabiele financiële werkomgeving!
Veelzijdigheid is een van de kernwaarden van onze klant.
Hun klanten kunnen voor allerlei verschillende HR-vragen bij experts terecht.
Ze bieden er zeer veel verschillende diensten aan. Denk hierbij aan het sociaal secretariaat, outsourcing, finance, IT, legal, consulting, het service center...
Voor ieder wat wils dus!
Misschien een klein nadeeltje die aan deze veelzijdigheid verbonden is: het zorgt toch wel voor enige complexiteit in het bedrijfsorganigram.
Je voelt het misschien al aan : de klant staat hier steeds centraal.
Dit is dan ook de grootste kernwaarde die iedere medewerker nastreeft.
De HR-sector is er een die continu veranderd en daar speelt onze klant dan ook op in.
Dit moet ook om steeds de beste en kwalitatiefste dienstverlening aan te bieden.
Digitalisering, innovatie en ondernemen zijn hier dan ook de basisbegrippen.
Maar ze doen er echt alles aan om het mensgerichte niet uit het oog te verliezen!
Ze gaan steeds op zoek naar een evenwichtige balans tussen digitaliseren en persoonlijke aanpak.
Zoek je een werkgever waar je mee mag denken in mogelijkheden, in oplossingen of hoe het beter kan?
Dan zit je hier sowieso op je plaats.
Onze klant zoekt dergelijke ondernemers, mensen die initiatief durven nemen en out of the box kunnen / willen denken.
Alles kan besproken worden, het moet alleen door jou uitgesproken worden.
Jouw volledige traject heb je zelf in handen, jij wordt kapitein van je eigen carrière.
Hierdoor wordt iedere werknemer een zeer betrokken werknemer die met trots aan de buitenwereld laat weten waar hij / zij werkt.
Zin om hier een onderdeel van uit te maken?
Aarzel dan niet en solliciteer!
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2800.00 - 3200.00 / mois
5/9/2024
Brabant Flamand
Brabant Flamand
Ressources humaines
Ressources humaines
Assistant RH
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
380970
Postuler maintenant
chargement