Poste vacant
Sales Support Officer
Desteldonk
Possibilité fixe

22/10/2024
Flandre Occidentale
Ventes et marketing
Employé
Temps plein

449537
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Voor de functie van Sales support officer in Desteldonk biedt onze klant:


  • Fulltime functie van 40u in de week.

  • 20 verlofdagen en 12 ADV dagen, op te nemen in onderling overleg met het team.

  • Flexibele uren.

  • Afhankelijk van competenties is een vast contract bij aanwerving bespreekbaar.




  • Bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring.

  • Maaltijdcheques € 8.

  • Ecocheques € 250 per jaar.

  • Hospitalisatieverzekering.

  • Groepsverzekering.

  • Cafetariaplan waar je zelf je voordelen kan bepalen. Denk aan gsm, wagens, fiets, ...


Description de l'emploi

Als Sales Support Officer bij onze klant in Desteldonk ondersteun je je collega’s van de buitendienst bij het onderhouden van bestaande klanten op de Belgische markt.


  • Je behandelt orders, telefonische vragen en klachten op een efficiënte en commerciële wijze.

  • Je hebt commercieel contact met toegewezen vaste klanten binnen strikte, vooraf vastgelegde bevoegdheden.

  • Je beheert de klantenportefeuille en bereidt offertes voor op verzoek van je collega’s van de buitendienst of via rechtstreekse telefonische aanvraag van de klant.

  • Je bent het vaste aanspreekpunt voor je klantenportefeuille en formuleert proactieve oplossingen op maat van de klant. Proactieve communicatie met klanten is essentieel om hun belangen te behartigen en optimale klanttevredenheid te waarborgen.

  • Je zorgt voor correcte input en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.

  • Je waakt over de volledigheid en correctheid van data en zorgt voor een correcte aanmaak en opvolging van alle dossiers, contracten, orders en facturatie in SAP.

  • Je werkt aan gedigitaliseerde oplossingen voor je klant en zet je in voor een efficiënte informatie-uitwisseling tussen de afdelingen.


Votre profil

Als sales suppoer officer herken je je in volgend profiel;

  • Jij hebt een professionele bachelor en beschikt over de nodige saleskwaliteiten.

  • Je houdt van commerciële klantencontacten en bent communicatief sterk in zowel Nederlands als Frans, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je bent administratief sterk en levert graag kwalitatief werk af.

  • Discretie, empathie en diplomatie zijn eigenschappen die jou typeren, en je weet op een vlotte manier het vertrouwen te winnen.

  • Flexibiliteit en servicegerichtheid zijn voor jou vanzelfsprekend, en pragmatisch werken schrikt je niet af.

  • Je bent positief ingesteld en een echte teamplayer.

  • Een goede kennis van MS Office (Excel) is een must, en kennis van SAP is een extra troef.


Informations sur l'entreprise

Ons bedrijf is een prominente speler op het gebied van milieudiensten, actief in de sectoren water, afval en energie. Wij zijn toegewijd aan het milieu en werken samen met diverse industrieën en lokale overheden om een positieve invloed te hebben op onze planeet. Dit doen we door bij te dragen aan de behandeling van afvalwater, het inzamelen en recyclen van afval, het ontwikkelen van groene energie, en het energiezuiniger maken van gebouwen.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement