Poste vacantAdministratief BediendeMont-de-l'EnclusPossibilité fixe
5c89ba0f-fa59-475a-adba-8267f06397c8
nl
FULL_TIME
9/12/2024
Flandre Occidentale
Flandre Occidentale
Administration,
Ressources humaines,
Logistique et distribution
Administration, Ressources humaines, Logistique et distribution
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452869
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Voor deze vacature zoeken we een fulltime collega. Ze werken 39 uren per week waardoor je 6 betaalde adv-dagen ontvangt. Verlof is vrij te kiezen in samenspraak met de collega's.
Hun vast uurrooster is van maandag tot donderdag van 8 u tot 12 u & van 13 u tot 17 u. Op vrijdag stoppen ze een uurtje vroeger dus om 16 u.
Mooie verloning naargelang ervaring aangevuld met maaltijdcheques en ecocheques.
Hun vast uurrooster is van maandag tot donderdag van 8 u tot 12 u & van 13 u tot 17 u. Op vrijdag stoppen ze een uurtje vroeger dus om 16 u.
Mooie verloning naargelang ervaring aangevuld met maaltijdcheques en ecocheques.
Description de l'emploi
Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken.
- Je verzorgt de telefonische klantenreceptie in zowel het Frans als het Nederlands
- Ingave van klantenbestellingen in het ERP-pakket, waarbij je deels automatisch en deels manueel werkt
- Opmaken van leverbonnen en het inplannen van extern transport en eigen chauffeurs. Dit zijn vaste routes dus je zorgt dat deze op de juiste plaats gelegd worden zodat het magazijn het juiste kan klaarleggen
- Debiteurenopvolging
- Ondersteuning bieden op het gebied van HR, zoals het beheren van bedrijfskleding, de verlofkalender en het opstarten van nieuwe medewerkers
Votre profil
Jij bent de ideale kandidaat voor deze functie als je je goed kunt uitdrukken in zowel het Frans als het Nederlands. De voertaal is Nederlands maar 3/4e van de telefoons zijn in het Frans. Je hebt ervaring met telefonisch klantencontact en kunt vlot met andere mensen overweg in teamverband. Daarnaast beheers je MS Office, waaronder Excel en Word. Je bent klantgericht, resultaatgericht en gedreven. Discretie en nauwkeurigheid zijn voor jou vanzelfsprekend, en je bent assertief wanneer dat nodig is.
Informations sur l'entreprise
Onze partner is een import- en distributiebedrijf van elektrisch installatiemateriaal en verlichting. Hun klanten zijn grotendeels Doe-Het-Zelfzaken & bouwmarkten . Ze zijn actief in België. Om hun verdere groei te stimuleren zoeken ze een administratief bediende.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
9/12/2024
Flandre Occidentale
Flandre Occidentale
Administration,
Ressources humaines,
Logistique et distribution
Administration, Ressources humaines, Logistique et distribution
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
452869
Postuler maintenant
chargement