Poste vacant

Administratief bediende

Possibilité fixe
2000.00 - 3000.00 / mois
4/10/2024
Employé
Jour
-
Temps plein

457435
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


  • Een tijdelijke job van 3 tot 6 maanden.

  • Een toffe werkomgeving.

  • Een interne opleiding.


Description de l'emploi

Als Administratief bediende bij onze Partner ben je een essentieel onderdeel van het team.

  • Je ondersteunt de dagelijkse werking van het filiaal en draagt bij aan het succes van het bedrijf binnen de regio.


Hier zijn je belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Je contacteert klanten en interne collega’s zowel via telefoon als per e-mail.

  • Je ondersteunt de planning waar nodig door het opbellen van klanten en het inplannen of verplaatsen van interventies.

  • Je volgt de uurregistratie van de medewerkers op en doet dit op een nauwkeurige en correcte manier.

  • Je ondersteunt waar nodig bij een vlotte opvolging van de facturatie.


Votre profil

Als kandidaat Administratief bediende herken je jezelf in volgende zaken:

  • Je hebt goeie communicatieve vaardigheden: je hebt zeer goeie communicatieve vaardigheden om te contact te onderhouden met het team, klanten en partners.

  • Je bent vertrouwd met Microsoft Office-tools (Outlook, Word, Excel, enz.).

  • Heb je een eerste ervaring met ERP? Dan zien wij dat als een groot pluspunt.

  • Belangrijk is dat je je perfect kan uitdrukken in het Nederlands. Heb je ook wat van de Franse taal opzak? Dan zien we dat alweer als een pluspunt.


Informations sur l'entreprise

Dit bedrijf is de expert op vlak van sanitair en verwarming. Men investeert in opleidingen en op het vlak om hun mensen echt te levelen. Men wil de klant graag 24/7 kunnen bedienen. Hiervoor werkt men aan een grote groei tegen 2020.



Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.