Poste vacant
Administratief bediende
Possibilité fixe
91f6747b-ebc5-4d77-b81e-1f07296c63d4
nl
FULL_TIME
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
- Fulltime dienstverband van 40 uur per week met flexibele werkuren
- 12 extra ADV-dagen
- Aantrekkelijk salaris en voordelen, zoals 13de maand, vakantiegeld, maaltijdcheques en meer
- Elektrische bedrijfsfiets, laptop, smartphone en verzekering
- Opleidingsmogelijkheden voor persoonlijke groei
Avantages sociaux
Bons de repas
Jours de congé
Ordinateur portable
Mobile
Heures flexibles
Parcours de formation (+ formation rémunérée)
Vélo d’entreprise
Description de l'emploi
Je begint de dag met het verwerken van de inkomende orders en offertes voor de serviceafdeling. Je zorgt ervoor dat alles correct in ons ERP-systeem wordt gezet, zodat zowel klanten, leveranciers als je collega’s van de interne teams altijd de juiste info hebben. Daarna ga je aan de slag met het opmaken van de vorderingen en facturen. Je overlegt even met de financiële afdeling voor goedkeuring en verstuurt ze dan naar de klanten.
Na een leuke lunch met de collega’s, ben je druk in de weer met de logistieke coördinatie: je zorgt ervoor dat de orders vlot en zonder problemen worden afgehandeld, zodat de juiste producten bij de juiste mensen terechtkomen. Tussendoor beantwoord je telefoontjes, help je bezoekers aan de balie en zorg je ervoor dat de data in het systeem up-to-date blijft. Ook pak je een paar office management taken op, zoals het organiseren van vergaderingen of het bestellen van kantoorbenodigdheden. En natuurlijk is er tijd voor een gezellige koffiepauze!
Af en toe overleg je met je managers om te kijken waar processen beter of sneller kunnen. Als je een goed idee hebt, werk je dat uit en zorg je ervoor dat het in de praktijk wordt gebracht. Kortom, elke dag is anders, maar altijd dynamisch en uitdagend!
Na een leuke lunch met de collega’s, ben je druk in de weer met de logistieke coördinatie: je zorgt ervoor dat de orders vlot en zonder problemen worden afgehandeld, zodat de juiste producten bij de juiste mensen terechtkomen. Tussendoor beantwoord je telefoontjes, help je bezoekers aan de balie en zorg je ervoor dat de data in het systeem up-to-date blijft. Ook pak je een paar office management taken op, zoals het organiseren van vergaderingen of het bestellen van kantoorbenodigdheden. En natuurlijk is er tijd voor een gezellige koffiepauze!
Af en toe overleg je met je managers om te kijken waar processen beter of sneller kunnen. Als je een goed idee hebt, werk je dat uit en zorg je ervoor dat het in de praktijk wordt gebracht. Kortom, elke dag is anders, maar altijd dynamisch en uitdagend!
Votre profil
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring in Office Management, Bedrijfsmanagement of een vergelijkbare richting
- Minimaal 5 jaar ervaring in een administratieve functie, bij voorkeur in een technische omgeving
- Ervaring met ERP-systemen en projectadministratie
- Sterk cijfermatig inzicht en gestructureerd werken
- Ervaring met ERP systeem
Informations sur l'entreprise
Het bedrijf is een verdeler & partner van meerdere sterke brands in de verpakkingsindustrie
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2200.00 - 4000.00 / mois
16/4/2025
Flandre Occidentale
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
481831