Poste vacantAdministratief bediende aankoopNinovePossibilité fixe
acb2f401-061d-4ad2-9730-c77440b72c3e
nl
FULL_TIME
2500.00 - 3300.00 / mois
6/11/2024
Flandre Occidentale
Flandre Occidentale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
389672
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
Stap in de wereld van administratieve perfectie
- Een warm welkom in ons enthousiaste team, dat een onmisbare schakel vormt binnen een dynamisch, innovatief en financieel stabiel familiebedrijf met meer dan 90 gedreven collega's
- Wij zorgen voor een betrouwbare training 'on the job' om je vleugels te geven
- Geniet van een evenwichtige werkweek van 5 dagen van maandag tot vrijdag
- 39u/week - 6 adv-dagen
Description de l'emploi
Als administratieve ondersteuning van de aankoopdienst heb je volgend takenpakket:
- Jouw expertise komt volledig tot uiting in het beheer van onze inkoopadministratie
- Met uiterste precisie voer je prijsaanpassingen en bestellingen in ons geavanceerde ERP-systeem in
- Je onderhoudt een open communicatielijn met zowel onze kopers als je collega's in de winkel en het webshopteam
- De verantwoordelijkheid voor het beheer van onze algemene mailbox rust op jouw schouders
- Je speurt naar kansen om ons inkoopproces te verfijnen en te verbeteren, waarbij je proactieve suggesties ter optimalisatie doen
- Het bewaken van leveringstermijnen is voor jou kinderspel en je zorgt ervoor dat vooraf gegarandeerde producten worden betaald
- Bestellingen en orderbevestigingen zijn bij jou in goede handen
- Je speelt een ondersteunende rol bij de latere uitbreiding van ons productassortiment op de webshop
Votre profil
- Je bent in het bezit van een bachelor diploma of je hebt gelijkwaardige expertise opgebouwd door je uitgebreide ervaring.
- Als administratieve duizendpoot ben je bij voorkeur niet nieuw in de wereld van aankoop
- Coördinatie zit in je bloed
- Je bent een ware perfectionist, gedreven door betrouwbaarheid en gefocust op het leveren van uitstekende resultaten
- Je communiceert zeer vlot in het Nederlands en goede kennis Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk
- Uitstekende PC-vaardigheden (Outlook, Excel, Word, Powerpoint) zijn een absolute must; ervaring met ERP-software is een extra troef
Informations sur l'entreprise
Je komt terecht in een enthousiast team dat deel uitmaakt van een dynamisch, innovatief & financieel gezond bedrijf
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2500.00 - 3300.00 / mois
6/11/2024
Flandre Occidentale
Flandre Occidentale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
389672