Poste vacant

Administratief Garage-Assistent, voltijds

Possibilité fixe
2700.00 - 3400.00 / mois
15/4/2025
Employé
Jour
-
Temps plein

482369
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Een uitdagende job met veel verantwoordelijkheid in een familiebedrijf met gevestigde waarde in volle uitbreiding
Een competitief salarispakket met extralegale voordelen volgens je ervaring en/of opleiding.
Een 40u werkweek zodat je bovenop je 20 wettelijke vakantiedagen 12 ADV-dagen kan inplannen.

Description de l'emploi

Als Administratieve Garage-Assistent ondersteun je de dagelijkse werking van de garage met administratieve en logistieke taken. Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van onderhoudsplanningen, facturatie en het contact met leveranciers. Dankzij jouw nauwkeurigheid en organisatorische vaardigheden zorg je ervoor dat alle processen vlot verlopen. Je takenpakket is 3-delig;
1. Administratieve ondersteuning

  • Beheer en opvolging van werkorders, facturen en onderhoudsrapporten

  • Registreren en opvolgen van voertuiggegevens, keuringen en verzekeringen

  • Opmaken en verwerken van bestellingen voor onderdelen en gereedschappen

  • Ondersteuning bij budgetbeheer en kostenrapportages


2. Garage- en wagenparkbeheer

  • Plannen en regelen van onderhoudsafspraken en herstellingen

  • Opvolgen van voorraadbeheer voor de garage (onderdelen, olie, gereedschappen, etc.)

  • Contact onderhouden met leveranciers en externe dienstverleners

  • Bijhouden van het kilometer- en brandstofverbruik van bedrijfsvoertuigen


3. Communicatie en klantgerichtheid

  • Eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en techniekers bij administratieve vragen

  • Opvolgen van binnenkomende telefoons en e-mails

  • Ondersteuning bij rapportering en optimalisatie van garageprocessen


Votre profil

Voor de job van administratief garage-assistent zoeken we iemand met dit profiel:
✔ Je hebt een administratieve achtergrond en affiniteit met de autosector of logistiek
✔ Je werkt nauwkeurig, systematisch opgebouwd en kan goed multitasken
✔ Ervaring met facturatie en voorraadbeheer is een pluspunt
✔ Je hebt een vlotte kennis van MS Office (Excel, Word) en administratieve software
✔ Je communiceert vlot en werkt klantgericht
✔ Je spreekt en schrijft vlot Nederlands (Frans en Engels zijn een plus)

Informations sur l'entreprise

Onze klant is dé referentie in de streek voor hoogstaand personenvervoer.
Hun wagenpark bestaat uit verschillende autocars uitgerust met een lift, luxe autocars, dubbel-deck autocars, schoolbussen, Lijnbussen en aanhangwagens. Voor iedere reis, kort of lang, de geschikte autocar.
Elk jaar worden nieuwe autocars aangekocht om in gepaste stijl en comfort te kunnen reizen.
De chauffeurs staan steeds voor je klaar. Het zijn professionals en volgen op regelmatige basis extra opleidingen, om je nog beter van dienst te kunnen zijn.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.