Poste vacant
Administratief medewerker
Anderlecht
Possibilité fixe

2300.00 - 3000.00 / mois
16/9/2024
Bruxelles-Capitale
Administration
Employé
Jour
-
Temps plein

455968
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Voor de functie als Administratief medewerker in Anderlecht krijg je in ruil voor je werk:

▪️ Een fulltime functie van 37u/week: 8:30u tot 16:24 – incl. onbetaalde pauze van 30 min
▪️ De mogelijkheid om 3 dagen van thuis uit te werken na de opleidingsperiode
▪️ Een salarispakket volgens het barema PC 200 klasse D - alle ervaring wordt als barema-anciënniteit beschouwd
+ extra legale voordelen (maaltijdcheques van 8€/dag, hospitalisatieverzekering ten laste van de werkgever, ecocheques, sector-premie, tussenkomst privé-vervoer volgens PC200, sinterklaas-cheque voor de kinderen <14j, 22 dagen verlof,…)
▪️ Een moderne en fijne werkomgeving

Avantages sociaux

Bons de repas
Assurance hospitalisation
Ecochèques
Travail à domicile
Accessibilité par les transports publics

Description de l'emploi

Voor de functie als Administratief medewerker in Anderlecht ben je het administratieve aanspreekpunt inzake het abonnementenbeheer:

▪️ Je zorgt voor het administratief beheer en de opvolging van bestaande klantenaccounts door middel van regelmatige contacten via e-mail en telefoon.
▪️ Je bent verantwoordelijk voor de volledige administratie van A tot Z van de toevertrouwde klantenportefeuille.
▪️ Je maakt commerciële offertes op, ondersteund bij het beantwoorden van lastenboeken en zorgt voor de nauwkeurige opvolging ervan.
▪️ Je beantwoordt bestellingen en aanbestedingen voor bestaande klanten
▪️ Als dossierbeheerder sta je in voor de hernieuwingen, bestellingen, facturatie, eventuele klachten en alle vragen gerelateerd aan de opvolging van abonnementen.

Votre profil

Voor de functie als Administratief medewerker in Anderlecht, heb je volgende vaardigheden:

▪️ Je hebt een vlotte taalkennis in het Nederlands en het Frans (goede kennis van het Engels is een pluspunt)
▪️ Je hebt een sterke affiniteit met systemen en het MS Office pakket
▪️ Je bent communicatief sterk, analytisch en oplossingsgericht
▪️ Je hebt reeds ervaring binnen een administratieve functie en hebt interesse in de perssector

Informations sur l'entreprise

Dit bedrijf is de grootste persdistributeur van België. Al vanaf de start in 1885 zijn zij marktleider in nationale persverdeler. Vandaag hebben zij ruim 5.300 verkooppunten in België. Het bedrijf verdeelt dagelijks meer dan 700.000 magazines en 550.000 kranten, waarvan 325 verschillende magazinetitels en 175 krantentitels.

Voor deze functie zal jij werken voor Partner Press, zij maken deel uit van het bedrijf en zijn gespecialiseerd in abonnementenbeheer. Deze organisatie centraliseert en vereenvoudigt het beheer van alle abonnementen op de pers voor bedrijven en particulieren (zowel papieren exemplaren als digitale persproducten).

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement