Poste vacant
After Sales Manager
Bruxelles
Possibilité fixe

4000.00 - 4500.00 / mois
16/9/2024
Bruxelles-Capitale
Ingénierie & Production
Employé
Temps plein

455980

Nous vous offrons

Bediendecontract van onbepaalde duur bij een bedrijf met werkzekerheid;
Een aantrekkelijk salaris in functie van uw ervaring
Doorgroeimogelijkheden;
Opleidingsmogelijkheden;
Anciënniteitspremie en vakantie;
Bedrijfswagen;
Maaltijdcheques;
Extra-legale verzekering (hospitalisatie / groep)
Diverse voordelen met betrekking tot de autowereld.

Description de l'emploi

Als Aftersales Manager in Brussel ben jij verantwoordelijk voor het beheer van de dienst na verkoop bij onze klanten. Je zorgt voor de ontvangst van klachten en biedt oplossingen aan om het herstel van voertuigen te garanderen en klanten aan ons te binden. Je geeft leiding aan de verschillende werkplaatsen voor onderhoud en reparatie van voertuigen (snelwerk, monteurs, carrosserie) en beheert je team, voorraden en budget. Daarnaast beheer je de ontvangst van artikelen en apparaten in de winkel en zorg je voor de follow-up van garanties. Je bent verantwoordelijk voor het bepalen en realiseren van het budget, de prestaties van de after-sales activiteit in termen van urenvolume, rentabiliteit, productiviteit en klanttevredenheid. Je neemt deel aan de commerciële ontwikkeling van de activiteit na verkoop door de concurrentie te analyseren, marketingacties uit te voeren en klanten te prospecteren. Je ondersteunt het VN/VO-verkoopteam in samenwerking met de andere activiteitensectoren van het bedrijf. Je beheert ook klachten van klanten en biedt oplossingen aan. Je biedt de klanten technische en commerciële follow-up in geval van problemen tijdens de installatie of bij storingen. Je zorgt voor klanttevredenheid en stelt een bevredigende oplossing voor in geval van een geschil. Verder ben je verantwoordelijk voor het melden van door klanten ondervonden technische problemen aan de fabrikant.

Votre profil

Jij bent de ideale kandidaat voor de functie van Aftersales Manager in Brussel als jij een geboren leider bent die zijn/haar team kan motiveren. Je hebt sterke organisatorische vaardigheden, zowel voor je eigen werk als voor dat van anderen. Je bent resultaatgericht en hebt een sterk gevoel voor klanttevredenheid. Budgetbeheer is voor jou geen probleem en je hebt een technische achtergrond of gelijkwaardige ervaring. Je hebt een rijbewijs en bent vertrouwd met de Office 365 suite. Kennis van communicatie en marketing en verkoopcodes is een pluspunt. Je spreekt vloeiend Frans en Engels of Frans en Nederlands.

Informations sur l'entreprise

Onze klant is een stabiele werkgever met meer dan 400 medewerkers, gelegen in de regio Brussel-Mechelen-Antwerpen. Als toonaangevend bedrijf in de automotive sector streven we naar vernieuwing en kwaliteit. Bij ons maak je deel uit van een dynamisch team en krijg je de kans om je carrière verder te ontwikkelen.

Voel je je aangesproken door deze uitdagende functie in de automotive sector? Solliciteer dan nu en wordt een waardevol lid van hun team.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement