Poste vacant
Allround administratief bediende
Possibilité fixe
4ebcdd59-1468-49b4-8262-a8bd115aff61
nl
FULL_TIME
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
Nous vous offrons
- Een aantrekkelijk salarispakket (PC 200) naargelang ervaring en kennis.
- 39u week incl. 6 ADV dagen extra/jaarbasis
- Maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering
- Werkuren tussen 8u30 en 17u
- Een dynamische werkomgeving in een internationale groothandel.
- De nodige opleiding om deze functie uit te oefenen wordt voorzien.
- Initiatiefnemer en autonomie worden aangemoedigd.
- Een dynamische werkomgeving in een internationale groothandel
- Ruimte voor initiatief en zelfstandig werken wordt aangemoedigd
Description de l'emploi
We zijn op zoek naar een allround commercieel en administratieve medewerker voor onze vestiging te Tienen die een vlot voorkomen heeft. Je komt zowel telefonisch als fysiek in contact met klanten. Samen met jouw collega’s zorg je voor een efficiënte opvolging van de bestellingen van ons uitgebreide artikelgamma, een vlotte afhandeling van diverse dossiers en vorm je een belangrijke schakel in ons logistiek proces.
Jouw taken omvatten onder meer:
bestellingen die binnen komen per mail,
telefoon of via de webshop.
de algemene werking, promoties en nieuwe
producten. Je haalt voldoening uit het genereren
van extra verkoop.
en orderpickers.
correct en adequaat mee aan de slag.
functie van promoties en seizoenen
(dossieropvolging, data-input, opmaken
offertes, enz.).
Jouw taken omvatten onder meer:
- Je start je dag met het verwerken van de
bestellingen die binnen komen per mail,
telefoon of via de webshop.
- Je informeert de klanten via telefoon/mail rond
de algemene werking, promoties en nieuwe
producten. Je haalt voldoening uit het genereren
van extra verkoop.
- Je bent een aanspreekpunt voor de chauffeurs
en orderpickers.
- Je behandelt de retours en klachten en gaat hier
correct en adequaat mee aan de slag.
- Opvolgen van de beschikbare voorraden in
functie van promoties en seizoenen
- Administratieve ondersteuning
(dossieropvolging, data-input, opmaken
offertes, enz.).
Votre profil
- Je bent een doener die beschikt over relevante
ervaring. Een bachelor diploma is een plus maar
geen must.
- Je communiceert op een vlotte, vriendelijke en
professionele manier in NL en FR.
- Je bent administratief punctueel en
sociaalvaardig.
- Je bent down-to-earth en beschikt over een
groot verantwoordelijkheidsgevoel.
- Goede kennis van MS Office.
- Je bent een enthousiaste, proactieve
medewerker die bijdraagt aan een dynamische
teamspirit
Informations sur l'entreprise
Onze klant, een internationale groothandel in de horeca met 35 jaar ervaring en hoofdzetel in West-Vlaanderen. Door de verdere groei van de groep en de continue verbreding van ons artikel gamma zijn we op zoek naar versterking voor onze vestiging te Tienen.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2600.00 - 3500.00 / mois
8/4/2025
Brabant Flamand
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Jour
-
Temps plein
488791
Postuler maintenant
Entrez vos informations personnelles ci-dessous ou récupérez-les automatiquement via WorkID.
chargement