Poste vacant
Allround klantendienst medewerker (NL+FR+ENG)
Diegem
Possibilité fixe

2174.00 - 2625.00 / mois
8/11/2024
Brabant Flamand
Ventes et marketing
Employé
Jour,
Week-end
-
Temps plein

460431
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team. De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je start met een interimcontract en een marktconform loon aangevuld met maaltijdcheques na 3 maanden. Daarna - als je goed presteert - volgt een vast WEngage contract van bepaalde duur. Ben je goed in je job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten. de startdatum is voorzien op 14-10-2024.

Description de l'emploi

Jij kiest de kant van de klant! Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen. Klanten bellen, schrijven, sms’en, mailen & chatten met jou als ze hulp nodig hebben. En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid. Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is. Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

  • Klanten die jou bellen helpen in zowel Frans als Nederlands, gesproken en geschreven.

  • Basiskennis Engels is een must.

  • Je werkt van maandag tot zondag tussen 7 uur en 23 uur.

  • Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

  • Werken doe je in Diegem, of na verloop van tijd vanuit jouw thuiswerkplek.


Votre profil


  • Actief luisteren, klantgericht zijn en mondelinge sterk communiceren in Nederlands, Frans, soms ook in Engels.

  • Empathisch zijn, omgaan met stress en goed kunnen werken in team.

  • Snel bijleren, proceduregericht werken en multitasken.

  • Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten.

  • Voorstellen maken voor de klant voor een betere of volledigere dienstverlening.

  • Vlot werken met een computer, da’s logisch.


Informations sur l'entreprise

Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.