Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français
poste vacantCollector Front End - NL + FR - BrusselBruxelles282a5c57-55e5-4d3f-a248-1060c53b51a3
Statut:Employé
Employé
Domaine de fonction:Financier
Financier
Employé commercial
Mise à jour:2/4/2024
Province:Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
nl
FULL_TIME
Type de contrat: Possibilité fixe
Référence: 353344
Salaire: € 2000.00 - 2400.00 / mois
Als Collector Front End zal jouw takenpakket grotendeels bestaan uit het contacteren van klanten met een betalingsachterstand. Je achterhaalt de reden waarom er vertraging is opgetreden zodat je de situatie van jouw klant beter kan begrijpen. Op basis van deze informatie ga je meedenken in termen van oplossingen en neem je uitgebreid de tijd om uitleg te geven over verschillende producten (bv. kredietkaart, persoonlijke leningen...).
Het is jouw doel om tot oplossingen te komen die op lange termijn werken om recidive te vermijden. Bij de ene klant loopt dit uiteraard soepeler dan bij een andere. Het kan dus voorkomen dat je echt moet onderhandelen om tot een efficiënte oplossing te komen.
Je dient in dit telefoongesprek ook stil te staan bij de gevolgen die gepaard gaan met niet-betaling.
Na deze telefonische contacten, breng je administratief alles ook in orde. Je geeft alles in het intern systeem in en bevestigt de betalingsbelofte schriftelijk. Hierbij stuur je ook de laattijdige termijnen nogmaals door naar de klant.
Komt een klant meerdere malen de betalingsbelofte niet na, dan wordt zijn/haar dossier doorgestuurd naar een beheerder voorgeschillen. Zij nemen dan de verdere stappen in het debiteurenbeheer.
Het is jouw doel om tot oplossingen te komen die op lange termijn werken om recidive te vermijden. Bij de ene klant loopt dit uiteraard soepeler dan bij een andere. Het kan dus voorkomen dat je echt moet onderhandelen om tot een efficiënte oplossing te komen.
Je dient in dit telefoongesprek ook stil te staan bij de gevolgen die gepaard gaan met niet-betaling.
Na deze telefonische contacten, breng je administratief alles ook in orde. Je geeft alles in het intern systeem in en bevestigt de betalingsbelofte schriftelijk. Hierbij stuur je ook de laattijdige termijnen nogmaals door naar de klant.
Komt een klant meerdere malen de betalingsbelofte niet na, dan wordt zijn/haar dossier doorgestuurd naar een beheerder voorgeschillen. Zij nemen dan de verdere stappen in het debiteurenbeheer.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.