Poste vacant

Customer Care Medewerker

Possibilité fixe
2500.00 - 3000.00 / mois
16/9/2024
Employé
Jour
-
Temps plein

456036
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Wat krijg je in ruil voor je inzet voor de vacature van Customer Care medewerker in Vilvoorde:


  • Een voltijdse job met een actief en afwisselend takenpakket in de Leasingsector

  • Uren van maandag tot vrijdag in een 40 uren week met dus 12 ADV dagen

  • Een aantrekkelijk salarispakket

  • Maaltijdcheques van 8 euro

  • Bedrijfswagen + tankkaart

  • Job optie vast

  • Teambuildings, traktaties, enz

  • Open sfeer en open communicatie

  • Thuiswerk is niet mogelijk

  • Glijdende uren



Bij een vast contract ontvang je een hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en Gsm-abonnement
Een keer per jaar is er ook een personeelsfeest en iedere laatste vrijdag van de maand trakteren ze broodjes voor iedereen

Avantages sociaux

Assurance collective
Voiture d’entreprise
Bons de repas
Jours de congé
Assurance hospitalisation
Allocation de dépenses
Carte de carburant / carte de charge
Ecochèques
Heures flexibles
Parcours de formation (+ formation rémunérée)
Accessibilité par les transports publics

Description de l'emploi

Als medior Customer care medewerker in Vilvoorde ben je één van de spilfiguren in het serviceproces vanjouw klanten ( B2B) . Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in
voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagens.

Jouw activiteiten:


  • Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail, telefoon en online tool;




  • Bepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces samen met je team manager en de andere agents;




  • Zorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en


levering van wagens;


  • Alle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up-to-date houden voor rapportering aan klant en facturatie. Ongoing rapporteren is noodzakelijk;




  • Werkopdrachten uitschrijven & doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoering;




  • Je werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingen;




  • Je rapporteert aan je team manager en lost samen met deze collega moeilijke vragen


of problemen op. Je zoekt actief mee naar oplossingen.

Votre profil

Wie ben jij?


  • Je bent klantgericht en hebt een goede kennis van gesproken en geschreven Nederlands, Engels en Frans

  • Je durft eindverantwoordelijkheid nemen en denkt mee na in oplossingen in de plaats van enkel uitvoerend aan de slag te zijn

  • Je bent een echte teamspeler, you’ve got your team’s back!

  • Je kan je goed behelpen met Word en Excel en hebt een digitale knobbel

  • Je bent bereid om in een flexibel uurrooster in 3 shiften tussen 7h30 - 18h00 te werken.


Informations sur l'entreprise


Onze klant een stabiele speler actief in de beheer van de vloot van grotere bedrijven. Ze zijn een externe fleet partner. Je kan ze makkelijk bereiken met het openbaar vervoer of met de wagen want er is parking voor de deur. Join us and become a Customer Care Hero!

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement