Poste vacant
Customer Service
Jette
Possibilité fixe

2300.00 - 2700.00 / mois
30/9/2024
Bruxelles-Capitale
Ventes et marketing
Employé
Temps plein

455957

Nous vous offrons

Voor de job als Customer service medewerker in Jette krijg je het volgende pakket:


  • Een grondige opleiding en coaching

  • Een interessant loonpakket afhankelijk van jouw ervaring + terugbetaling openbaar vervoer + maaltijdcheques

  • Glijdende werkuren, broodjes en yoga op het 5e verdiep

  • Motiverende teambuildings zoals escape room en bowling

  • Een aangename, dynamische werksfeer met gedreven collega's

  • Werkelijke doorgroeimogelijkheden


Description de l'emploi

Voor de job als Customer service medewerker in Jette heb je een natuurlijke commerciële flair. Iedere medewerker is verantwoordelijk voor hun klantenportefeuille en het beheren van hun klantendossiers van A-Z:


  • Je bent de vertrouwenspersoon voor de jouw toegewezen klanten en bouwt zo een langdurig partnership op

  • Je ondersteunt je klanten op verschillende vlakken (aanmaken klantenprofiel, wijziging van gegevens, licensie, vragen omtrent het platform etc.), dit zowel via telefoon, mail of via een digitaal gesprek

  • Je analyseert hun activiteiten en behoeften en biedt vervolgens de meest geschikte oplossing aan

  • Je realiseert de gestelde maand- en kwartaaltargets, waarbij de kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit

  • Je anticipeert op klanten die hun abonnement wensen stop te zetten door klantgericht te werk te gaan


Votre profil

Voor de job als Customer service medewerker in Jette heb je een passie voor het leggen van sociale contacten via de telefoon en ga je moeiteloos een gesprek aan met de directeur van die bedrijven:


  • Je spreekt vlot Nederlands

  • Je hebt ervaring binnen een customer service functie, je hebt geen schrik van de telefoon

  • Je hebt lef om bedrijven te benaderen en je bent hier communicatief sterk in

  • Je weet van aanpakken en je kan probleemoplossend denken

  • Je hebt een positieve en enthousiaste ingesteldheid


Informations sur l'entreprise

Het bedrijf is een Europese groep met als hoofdactiviteit training en begeleiding bij overheidsopdrachten. De hoofdzetel is gevestigd in Jette. Met een klantenbestand van meer dan 5.000 bedrijven in België, Nederland en Frankrijk is het bedrijf in volle expansie en actief op zoek naar nieuwe kandidaten om hun team te versterken.


Heb ik je nog niet helemaal warm gemaakt voor dit bedrijf? Lees dan zeker hieronder hoe de medewerkers zich bij EBP voelen:

« L’ambiance au sein du service Customer Care est très familiale. On rigole toujours bien ensemble et surtout on mange bien ensemble! »
« Er heerst binnen de Customer Care service een heel familiale sfeer. We lachen goed samen, maar we eten ook vooral goed samen! ”

« Je n’avais encore jamais entendu parler d’EBP avant d’y travailler. Le domaine des marchés publics m’était aussi complètement inconnu. Heureusement mes collègues ont pris le temps de me former et de m’expliquer tout en détail. Après 2 semaines j’étais totalement prête à commencer. »
« Ik had nog nooit van EBP gehoord vooraleer ik hier ben beginnen werken. Het domein van de aanbestedingen was mij ook helemaal onbekend. Gelukkig hebben mijn collega’s de tijd genomen om mij op te leiden en alles in detail uit te leggen. Na 2 weken was ik er helemaal klaar voor. »

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.