Poste vacant
Customer service adviser Orange B2B - NL
Ostende
Possibilité fixe

13.00 - 16.18 / heure
9/10/2024
Flandre-Orientale
Ventes et marketing
Employé
Jour,
Samedi,
Dimanche
-
Temps plein

457680
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

We verwachten veel. Maar wat krijg je terug voor deze functie als call agent?


  • Voltijds werken in een flexibel uurrooster

  • Thuiswerk mogelijk na inwerkperiode

  • Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer

  • Je komt terecht in een groot maar hecht en collegiaal team

  • Elke dag weer mogelijkheden om te groeien, te leren en trainingen te volgen

  • Optie vast

  • Vast bruto loon volgens PC 200 naar ervaring

  • Maaltijdcheques na 3 maand in dienst

  • Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten


Description de l'emploi

Als klantendienstmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze Orange B2B klanten. Je ondersteunt klanten bij het oplossen van problemen, het beantwoorden van vragen en het bieden van algemene ondersteuning. Je werkt in een team omgeving waar klantenservice en klanttevredenheid voorop staan.
De communicatie kan zowel telefonisch, via mail of via chat zijn.

Jouw verantwoordelijkheden zullen onder meer zijn:

  • De klanten te woord staan en verder helpen met hun problemen, klachten en vragen (vb. technische vragen, administratieve vragen, ...)

  • Afspraken inplannen voor de klanten (vb. met een technieker, ...)

  • Fondsen werven (sales!)

  • Financiële vragen beantwoorden

  • Verkoop van producten of diensten van Orange


Votre profil

De ideale kandidaat voor de functie van klantendienstmedewerker:


  • Is vriendelijk, geduldig en empathisch

  • Spreekt en schrijft vlot Nederlands

  • Is in staat om meerdere taken tegelijk uit te voeren en te prioriteren

  • Heeft ervaring/interesse in klantenservice of een vergelijkbare rol

  • Kan zich flexibel opstellen naar werkuren toe (werkenuren tussen maandag en zondag, 8-22u)

  • Je kan vlot met een computer werken



Informations sur l'entreprise

Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.