Poste vacant
Customer Service Medewerker
Renaix
Job fixe

2500.00 - 3200.00 / mois
15/7/2024
Flandre Occidentale
Administration,
Ventes et marketing
Employé
Jour
-
Temps plein

418869
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons

Je komt terecht in een dynamische omgeving waar teamspirit centraal staat. Bij jouw opstart geniet je van een uitgebreid opleidingstraject om jouw takenpakket optimaal te kunnen uitvoeren.
Welke voordelen ontvang je nog?

  • Onmiddellijk een vast contract

  • Aantrekkelijk verloningspakket met vaste en variabele verloningselementen

  • Extra legale voordelen: maaltijdcheques € 7,46, ecocheques, hospitalisatieverzekering (inclusief tandverzekering en ambulante kosten), levensverzekering na 6 maand in dienst en uiteraard een tankkaart

  • Je werkt op weekdagen van 8.30 uur tot 17 uur en op vrijdag tot 16 uur. Je zwaait je collega's vlug gedag ter voorbereiding op het naderende weekend. Of je blijft nog even hangen op kantoor voor de bureaustoelenrace of themafeest, georganiseerd door hun eigen 'FunTeam'

  • Doordat je 39 uur werkt, heb je bovenop jouw 20 dagen verlof nog recht op 6 Adv-dagen

  • Thuiswerk is mogelijk


Avantages sociaux

Assurance collective
Bons de repas
Jours de congé
Assurance hospitalisation
Carte de carburant / carte de charge
Ecochèques
Heures flexibles

Description de l'emploi

Voor de vacature als customer service medewerker / klantendienst ben je verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande klantenportefeuille. Je zorgt ervoor dat alle vragen van je klanten worden opgelost.

Hoe zal jouw dag eruit zien?

  • Je fungeert als centrale communicatieschakel van de klanten en je verwerkt binnenkomende oproepen/aanvragen (telefonisch, e-mail of online)

  • Je staat in voor de dagdagelijkse opvolging in geval van storingen, klachten en inlichtingen inzake facturatie

  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van wekelijkse statistieken

  • Je zorgt mee voor de administratieve ondersteuning van het departement

  • Je benadert zelf ook (pro)actief klanten om commerciële opportuniteiten voor te stellen


Votre profil

Wat verwachten wij van jou voor deze job?

Communicatie is het belangrijkste deel van de job: je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Frans. Ervaring met Salesforce is een troef: Dit is de tool waarmee je zal connecteren met prospecten en klanten. De meest succesvolle collega's zijn leergierig, en zijn bereid om een extra stap te zetten voor hun klanten.

Informations sur l'entreprise

Onze klant maakt deel uit van een Engelse groep, 1 van Europa’s grootste tankkaart management bedrijven. Ze bestaan bijna 30 jaar en hebben nu meer dan 1.800 medewerkers verspreid over 21 landen wereldwijd. Onze klant verstrekt meer dan 1 miljoen tankkaarten per jaar en beheert jaarlijks > 3 miljard liter brandstof. Naast de verkoop van eigen tankkaarten zijn zij ook reseller voor brands zoals Shell, Esso, Texaco en DKV.

Het sollicitatieproces gaat snel.
Een eerste gesprek heb je met Alyssia en daarna volgt een 2e gesprek.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.