Poste vacantCustomer Service MedewerkerBruxellesPossibilité fixe
282a5c57-55e5-4d3f-a248-1060c53b51a3
fr
FULL_TIME
2500.00 - 2800.00 / mois
6/9/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Temps plein
444699
Nous vous offrons
Wij bieden u een interessante functie in een telecombedrijf met een maatschappelijke opdracht, een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen.
- een fulltime van 8u tot 17u van maandag tot vrijdag
- interim optie vast: de eerste 6 maanden werk je min 8u per dag
- Vast in dienst: flexibel uurrooster: van maandag tot vrijdag (flexibel van 7u-19u), 1u middagpauze (12u-13u30 met minimum 30min), ten laatste om 10u aankomen en 15u30 ten vroegste weg
- een opleiding
- Bij vast in dienst heb je ook de mogelijkheid om tot 2 dagen per week thuis werken.
Description de l'emploi
Het Service Centre is drieledig samengesteld, met een technische ploeg (1ste en de 2de lijn) en een ondersteunend team, het “Contact Centre”.
Het Contact Centre is het aanspreekpunt voor al onze bestaande en potentiële klanten/gebruikers. De medewerkers vervullen drie basisopdrachten, met name:
1. Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing systeem. Dit kunnen zowel technisch en niet-technische vragen zijn, vragen omtrent facturen, vragen omtrent abonnementen... U maakt hiervan een correcte analyse. In eerste instantie probeert u zelf een antwoord te bieden.
2. De interne en externe communicatie omtrent de systemen: Bij incidenten, implementatie van nieuwe systemen, of preventieve onderhoudswerken, waarschuwt u schriftelijk de klanten voor de voorziene hinder.
3. Het abonnementenbeheer: Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse platformen (radio, paging, MVNO, softwarelicenties).
U bent in staat deze taken zelfstandig, nauwkeurig en klantvriendelijk uit te voeren.
Het Contact Centre is het aanspreekpunt voor al onze bestaande en potentiële klanten/gebruikers. De medewerkers vervullen drie basisopdrachten, met name:
1. Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing systeem. Dit kunnen zowel technisch en niet-technische vragen zijn, vragen omtrent facturen, vragen omtrent abonnementen... U maakt hiervan een correcte analyse. In eerste instantie probeert u zelf een antwoord te bieden.
2. De interne en externe communicatie omtrent de systemen: Bij incidenten, implementatie van nieuwe systemen, of preventieve onderhoudswerken, waarschuwt u schriftelijk de klanten voor de voorziene hinder.
3. Het abonnementenbeheer: Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse platformen (radio, paging, MVNO, softwarelicenties).
U bent in staat deze taken zelfstandig, nauwkeurig en klantvriendelijk uit te voeren.
Votre profil
Voor de functie als customer service medewerker beschik je van de volgende aspecten:
- Graduaatsniveau-bachelorniveau
- U komt in aanmerking voor een startbaanovereenkomst. Ervaring met klanten is een pluspunt maar geen vereiste. Uw gebrek aan ervaring wordt ruimschoots gecompenseerd door uw enthousiasme.
- U hebt belangstelling voor een functie bij een telecommunicatieoperator en bent bereid om de nodige technische kennis op te doen om onze klanten eerstelijnsassistentie te verlenen. U hebt affiniteit met het werken in een technische helpdeskomgeving.
- U beschikt over een grondige mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands en het Frans.
- U bent een teamplayer, contactvaardig, klantvriendelijk en resultaatgericht.
- U heeft een goede kennis van Microsoft kantoorsoftware (Outlook, Word, Excel).. Kennis van Access is een pluspunt.
Informations sur l'entreprise
Onze klant is een innoverend en hoogtechnologisch netwerk voor spraak en gegevens. De radiocommunicatie via hun netwerk is specifiek bestemd voor alle hulp- en veiligheidsdiensten en ondersteunt hun onderlinge samenwerking.
Politie, brandweer en hulpdiensten kunnen dankzij onze klant snel en veilig communiceren. Het digitale netwerk wordt in elke provincie aangevuld met een geïntegreerde meldkamer.
Het bedrijf is een naamloze vennootschap van publiek recht, een initiatief van de federale overheid.
Politie, brandweer en hulpdiensten kunnen dankzij onze klant snel en veilig communiceren. Het digitale netwerk wordt in elke provincie aangevuld met een geïntegreerde meldkamer.
Het bedrijf is een naamloze vennootschap van publiek recht, een initiatief van de federale overheid.
Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
2500.00 - 2800.00 / mois
6/9/2024
Bruxelles-Capitale
Bruxelles-Capitale
Administration
Administration
Employé administratif
Employé
Employé
Temps plein
444699