Poste vacant

Dossierbeheerder dienst naverkoop

Possibilité fixe
2200.00 - 2300.00 / mois
28/8/2024
Employé
Jour
-
Temps plein

408224
Oups, cette offre d’emploi n’est pas disponible en français

Nous vous offrons


o Maaltijdcheques
o Woonwerk-/fietsvergoeding
o Hospitalisatie verzekering bij vast in dienst
o Personeelskorting na 6 maand

Description de l'emploi

Na een interne opleiding en met het nodige advies, werk je mee aan het administratief beheer van de klantendossiers van A tot Z.
Een ervaren back-up team (15 personen) ondersteunt je in dit proces.
Als aanspreekpunt voor de klanten zorg je voor een snelle en nauwkeurige oplossing van allerhande problemen en volg je dit op de voet.
Daarnaast volg je ook reparaties op in samenwerking met leveranciers , reparatiecentra en andere betrokken partijen.

Votre profil

Een afwisselende job in een dynamisch bedrijf,
Een fulltime job (36 uur/week) voor een goede work - life balance,
Hybride functie: met de mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerken / 3 dagen ter plaatse in Sint-Pieters-Leeuw waar je lekker kan eten in het bedrijfsrestaurant,
Echte ontwikkelingsperspectieven,
Een gezellige en informele werksfeer,
De mogelijkheid om je te ontplooien door opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

Informations sur l'entreprise

Dit bedrijf is al reeds jaren een grote speler in de elektronica sector. Het is een bedrijf in volle groei en daarom zijn ze ook steeds op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Ze hebben hun hoofdzetel in Sint- Pieters- Leeuw en 72 winkels in België. Het bedrijf draagt klantgerichtheid, verantwoordelijkheid geven en nemen, respect en innoverend zijn als belangrijkste pijlers.

Numéro d'agrément: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

Postuler maintenant

chargement